اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای تازه: هواپیمای مفقود شده مالزی اصلا سقوط نکرده است!



اخبار بین الملل,خبر های بین الملل,مالزی

برخی از خانواده‌های سرنشینان چینی پرواز مفقود شده مالزی مدعی شده‌اند که این هواپیما هرگز سقوط نکرده است!»

به گزارش ایسنا، آنها با انتشار بیانیه‌ای مدعی شدند که کمبود شواهد به همراه ناتوانی دولت مالزی نشان می‌دهد که پرواز MH370 متعلق به خطوط هوایی مالزی هرگز سقوط نکرده است.

در این بیانیه آمده است که عملیات جستجوی سطح اقیانوس هند جنوبی از 8 مارس تا 28 آوریل 2014 و عملیات جستجوی کف اقیانوس در فاصله 6 اکتبر 2014 تاکنون هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است.

آنها در بیانیه خود عنوان کردند که مسئولان مالزیایی در خصوص تاخیر در انتشار اطلاعات ماهواره‌ اینمارست دلیل قانع‌کننده ارائه نکرده‌اند.

آنها همچنین پیدا شدن قطعه‌های هواپیما در جزیره ر‌یونیون را که گفته می‌شود متعلق به پرواز MH370 بوده است مشکوک دانسته‌اند.

به گزارش سایت خبری مالزین اینسایدر، در این بیانیه همچنین آمده است: ناکارآمدی، عدم شفافیت و احساس همدردی نکردن مسئولان مالزیایی در طول عملیات جستجو برای یافتن پرواز MH370، راهی برای ما باقی نگذاشته است جز اینکه بیانیه‌های دولت درخصوص مسیر جستجو را باور نکنیم. سوال ما این است، اگر عملیات جستجو در اقیانوس هند جنوبی در ماه ژوئن 2016 پایان یابد و پرواز MH370 پیدا نشود، آنگاه چه اتفاقی می‌افتد؟

پرواز MH370 متعلق به خطوط هوایی مالزی روز 8 مارس سال 2014 با 239 سرنشین اندکی پس از ترک فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به مقصد پکن از صفحه رادارها ناپدید شد. در ماه اوت سال گذشته متخصصان تائید کردند که قطعات پیدا شده در جزیره فرانسوی ریونیون متعلق به این پرواز بوده است و این تنها نشانه از این هواپیمای مفقود شده بوده است.

اخبار بین الملل - ایسنا


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیمای مفقود شده مالزی با 239 سرنشین در آبهای ویتنام سقوط کرده است




اخبار حوادث - هواپیمای مفقود شده مالزی با 239 سرنشین در آبهای ویتنام سقوط کرده است

شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد هواپیمای مالزیایی که ناپدید شده سقوط کرده است.

به گزارش   انتخاب به نقل از این شبکه، مقامات نیروی دریایی ویتنام اعلام کردند هواپیمای مسافربری ویتنام که از ویتنام عازم چین بود و ساعتی پیش ناپدید شده بود در دریا سقوط کرده است. محل سقوط این هواپیمای مسافربری نزدیک جزیره تائو چو در ویتنام بوده است. اکثر مسافران این هواپیما چینی بودند.

پیش از این شرکت خطوط هوایی مالزی در بیانیه ای اعلام کرد ارتباط با هواپیمای شماره « ام اچ 370 » که از نوع بوئینگ «777-200 » بود و روز جمعه، ساعت دوازده و 21 دقیقه به وقت محلی از «کوالالامپور» پایتخت این کشور به پرواز درآمد و انتظار می رفت ساعت 18 و 30 دقیقه همان روز در «پکن» به زمین بنشیند، قطع شده است.

این هواپیمای مسافربری با 239 سرنشین از جمله 227 مسافر که از کوالالامپور به پکن درحال حرکت بود که سحرگاه روز شنبه در حریم هوایی ویتنام ناپدید شد.

براساس این گزارش، این هواپیما شامل 227 مسافر و 12 خدمه بوده است. مقامات مالزیایی تابعیت مسافرین هواپیمای بوئینگ 777 را که در حین پرواز از کوالالامپور به پکن ارتباط خود را با برج‌های مراقبت گم کرده است، منتشر کردند.

در این هواپیما که با 12 خدمه دارای 227 سرنشین بود، 153 چینی، 13 مالزیایی، 12 اندونزیایی، 7 استرالیایی، 3 فرانسوی،‌ 4 آمریکایی، 2 نیوزیلندی، 2 تبعه کانادا و 1 روسی، 1 ایتالیای، 1 تایوانی، 1 هلندی و 1 اتریشی  حضور داشتند.

 

اخبار,اخبار حوادث,سقوط  هواپیمای مالزی

  اخبار حوادث - انتخاب