اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادای دین تلویزیون به مجری ورزشی مرحوم


شامگاه گذشته شنبه (نهم دی ماه) پوریا تابان، مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» به احترام مرحوم نیما نهاوندیان، تمام برنامه را سرپا اجرا کرد

ایسنا: شامگاه گذشته (شنبه) تیتراژ ابتدایی برنامه‌ی «ورزش از نگاه دو» با چهره‌ی آرام و صدای نیما نهاوندیان به روی آنتن شبکه دو سیما رفت و سپس دقایقی از برنامه به نشان دادن تصاویر آن مرحوم، اجراهای پیشین او در «ورزش از نگاه دو» و همچنین پخش مراسم خاکسپاری وی گذشت.

در بخشی از این برنامه، تصاویر مراسم خاکسپاری نیما نهاوندیان پخش شد که پدر آن مرحوم با ابراز ناراحتی از مرگ ناگهانی پسر جوانش، گفت: نیما در منزلش تنها زندگی می‌کرد، وی پس از ایست قلبی به سمت در ورودی رفته تا خودش را به بیرون برساند که سرش با جاکفشی مقابل در برخورد کرده و دچار خونریزی مغزی شده است و تا رسیدن ما به منزلش فوت کرد.

وی با که چهره‌ای ناراحت مقابل دوربین حاضر شده بود، خاطرنشان کرد: اصلا مرگ نیما را باور نمی‌کنم چراکه خیلی ناگهانی بود؛ شاید قسمتش این طور بود؛ ما هم در مقابل خواست خداوند تسلیم شدیم.

پوریا تابان، مجری «ورزش از نگاه دو» که یکی از دوستان نزدیک نیما نهاوندیان بود، شامگاه گذشته با چشمانی گریان بار دیگر درگذشت ناگهانی این مجری جوان را مقابل دوربین تسلیت گفت و از خداوند برای خانواده‌ی آن مرحوم طلب صبر و بردباری کرد.

وی خطاب به بینندگان گفت: امشب به احترام نیما روی صندلی‌ام نخواهم نشست و تمام برنامه را سرپا اجرا می‌کنم.

نیما نهاوندیان یکشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، دوم دی ماه در سن ۳۲ سالگی بر اثر ضربه مغزی جان باخت. پیکر این مجری برنامه‌های ورزشی، سه‌شنبه (پنجم دی ماه) از مقابل شبکه دو تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد


ویدیو مرتبط :
ماجرای دزدیدن موبایل محمدمیر مجری ورزشی تلویزیون در روز روشن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون درگذشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار 

جالب

 

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون درگذشت

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بود و صبح امروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد.

نیما نهاوندیان علاوه بر شبکه دو در شبکه جام جم نیز برنامه اجرا می‌کرد. او در مقام گوینده با رادیو گلستان نیز همکاری داشته است.

نهاوندیان درباره‌ی نحوه اجرایش گفته بود: یک عده اجرایم را آبی و یک عده قرمز می‌بینند ولی اینها مصداق هر کسی از ظن خود شد یار من است، چون من بی‌رنگ اجرا می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا سهم مخاطب از اجرایتان را پرداخته‌اید؟ هم گفته بود: با صراحت می‌گویم که حتی تا آخر عمرم هم نمی‌توانم سهم مخاطب را بپردازم. مردم سرزمین مقدس ایران خیلی لایقند که همه چیز داشته باشند، ولی من همه توانمندی‌ها را ندارم. مردم سرزمین ما وارث مردان بزرگی همچون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

مرحوم نهاوندیان که در زمان حیاتش دل پُری از زخم‌هایی که از اجرا خورده‌ بود، داشت، بیان این زخم‌ها را به صورت شعر گفته بود:

نیمه شب و من تازه نفس/ ره خوابم زد و ماندم بیدار/ ریخت از پرتو لرزنده شمع سایه درخت، گلی بر دیوار/ همه گل بود ولی روح نداشت/ سایه‌ای مضطرب و لرزان بود/ چهره‌ای سرد وغم‌انگیز و سیاه/ سرگردان بود/ شمع خاموش شده از تیزی باد/ چیزی از سایه بر دیوار نماند/ کس نپرسید کجا رفت/ که بود/ که دمی چند در اینجا گذراند/ این منم خسته در این کلبه تنگ/ ولی فدای یک لبخند مردم.

همیشه به خودم می‌گویم نیما دریای آرامی است که ناخدای قهرمان نمی‌خواهد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بامداد امروز (یکشنبه سوم دی‌ ماه) در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی به نام «نیما» از مجریان صداوسیما در منزل شخصی‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند.

جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد./ایسنا