اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادامه مناظره‌ ها در شبکه یک سیما


شخصیت‌‌‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به زودی در برنامه «مناظره» دیدگاه‌های یکدیگر را به چالش می‌کشند.

 خبرگزاری فارس: شخصیت‌‌‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به زودی در برنامه «مناظره» دیدگاه‌های یکدیگر را به چالش می‌کشند.

 مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما با اعلام این خبر گفت: پس از موفقیت تلویزیون در برنامه مناظره نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛ شبکه ملی فرصتی فراهم کرده است تا مسئولان دیدگاه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی خود را بیان کنند.

در این برنامه مردم فرصت خواهند داشت تا سئوالات و مطالبات خود را با مسئولان مطرح و در تمامی زمینه‌ها پاسخ مناسب دریافت کنند.

مدیر شبکه یک سیما همچنین اضافه کرد: برنامه مناظره در اولین برنامه خود، نگاهی به صنعت خودروسازی در ایران خواهد داشت و چالش‌های این صنعت را از منظر مردم، مدیران صنایع خودروسازی، خصوصی سازان و قطعه سازان به بوته نقد و بررسی خواهد گذاشت.

وی پخش برنامه‌های چالشی را از اصلی‌ترین رسالت‌های صداوسیما دانست و اضافه کرد: رساندن صداهای گوناگون از وظایف اصلی رسانه است و امیدواریم با تولید و پخش چنین برنامه‌هایی در حل مسائل و مشکلات، گامی موثر برداشته شود.

مهدی فرجی تولید برنامه مناظره را حاصل تلاش شورای سیاست‌گذاری سیما به ریاست معاون سیما دانست و اضافه کرد: وجود اتاق فکری منسجم بر پربارتر شدن این برنامه موثر خواهد بود.

برنامه مناظره کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که در استودیوی 11 و با همان دکور مناظره 8 نامزد انتخابات به زودی هر جمعه با اجرای مرتضی حیدری روی آنتن می‌رود.


ویدیو مرتبط :
مناظره جنجالی بین شبکه وهابی کلمه و شبکه قرآن سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما



 

۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما توزیع شد

 

 

صدا و سیما اعلام كرد كه با هدف تنوع بخشی و احترام به ذائقه های مختلف، ۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما توزیع شده است.

 

صدا و سیما ۱۷ قطعه صوتی ربنا در شبکه های سیما توزیع كرد.

 

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای معارف سیما، مناجات خوانی در هنگام افطار از سنت هایی است که سالیان سال مردم ایران با آن انس گرفته اند و سفره افطار خود را با راز و نیاز با پروردگار باز می کنند.

 

این شورا با هدف تنوع بخشی و احترام به ذائقه های مختلف، اقدام به تولید و جمع آوری ۱۷ قطعه صوتی ربنا کرده است. محمد حشمتی، محمد اللیثی، سلیم موذن زاده، چنگیز حبیبیان ازجمله افرادی هستند که ربنایی مناجات گونه و متناسب با لحظات ملکوتی افطار را قرائت کرده اند.

 

شش قطعه از این ۱۷ قطعه ربنا هم توسط گروه های کر اجرا شده و سایر قطعات نیز به صورت کوتاه قرائت شده است.

 

این درحالی است كه امسال و در ماه مبارك رمضان صدای ربنای استاد محمدرضا شجریان كه هرساله میهمان سفره های افطار مردم بود؛ از صدا و سیما پخش نشد.... / خبرگزارى ایلنا