اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادامه دستگیری اعضای جریان انحرافی


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ادامه روند دستگیری اعضای جریان انحرافی،گفت: دستگاه قضا در پیگیری انحرافات و دستگیری این افراد کوچکترین عقب نشینی نخواهد داشت چرا که برخورد با این جریانات وظیفه قانونی دستگاه قضا است و سبقه سیاسی ندارد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ادامه روند دستگیری اعضای جریان انحرافی،گفت: دستگاه قضا در پیگیری انحرافات و دستگیری این افراد کوچکترین عقب نشینی نخواهد داشت چرا که برخورد با این جریانات وظیفه قانونی دستگاه قضا است و سبقه سیاسی ندارد.

سید ابراهیم رئیسی با اشاره به روند دستگیری اعضای جریان انحرافی گفت: دستگاه قضایی موظف است براساس قانون و حق با هرگونه انحرافی که جرم است برخورد کند و پیگیری های این دستگاه سبقه سیاسی ندارد.

وی افزود: دستگاه قضا در پیگیری انحرافات و دستگیری این افراد کوچکترین عقب نشینی نخواهد داشت چرا که برخورد با این جریانات وظیفه قانونی دستگاه قضا است.

معاون اول قوه قضاییه درخصوص رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی و عاملان آن اظهار داشت:‌ پرونده مفاسد اقتصادی با جدیت پیگیری می شود و با عاملین آن طبق قانون برخورد جدی صورت می گیرد و عدم اعلام رسمی این برخوردها به معنای عدم اقدام نیست.

منبع: شفاف


ویدیو مرتبط :
دستگیری اعضای یک گروهک تروریستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری چند تن از اعضای گروه انحرافی


دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در بحث جریان انحرافی و اقداماتی که انجام شده ، دادستانی هفت - هشت نفر را دستگیر کرده است.

جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده جریان انحرافی غوطه ور در مفاسد اقتصادی افزود: همانطور که پیش از این اشاره کردم دادستانی درباره بحث جریان انحرافی و اقداماتی که انجام شده افرادی را دستگیر کرده است .

وی اضافه کرد: اما اینکه انتظار داشته باشیم دادستانی به سرعت به پرونده آنها رسیدگی و آن را تکمیل کند ، دور از انتظار است چرا که رسیدگی به این پرونده ها مقداری زمان می برد.

جعفری دولت آبادی گفت: طبیعتا تحقیقات در این بخش به دقت بیشتری نیاز دارد و رسانه ها باید اجازه دهند کارهای خود را انجام دهیم و بتوانیم تحقیقات را به انجام برسانیم .

وی افزود : مردم مطمئن باشند بعد از تحقیقات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد .

وی اضافه کرد: مردم بدانند دادستانی در قبال تخلفات اقتصادی منتسب به هر جریانی ، اغماض نخواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره جریان انحرافی و دستگیری دو رمال (طاهری و غفاری) به کجا رسیده است گفت: میان طاهری و رمالان تفاوت وجود دارد ، آقای طاهری در حوزه ای فکری و تزهای غیرمجاز فعالیت دارد و در ارتباط با این حوزه دستگیر شده و پرونده اش در اعتراض به دادگاه عمومی فرستاده شده است اما در بحث رمالان و جن گیران دو متهم در این حوزه دستگیر شده اند که تحقیقات از آنها ادامه دارد اما انتشار مفاد تحقیقات در حال حاضر ممکن نیست.

جعفری دولت آبادی گفت:متاسفانه برخی از جریانات اینها را طوری وانمود کرده بودند که صحت ندارد اما من از همین جا اعلام می کنم دو نفر از این متهمان دستگیر شده اند و تحقیقات در این حوزه ادامه دارد.

وی افزود:طبیعتا اینکه عده ای فکر کنند می توانند با کارهای رمالی ، اقداماتی انجام دهند ، فکری منسوخ است.

منبع: واحد مرکزی خبر