اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادامه تحقیقات درباره استخوان‌های دره خرگوش



استخوان‌های كشف‌شده حاوی پلاتین مارك‌دار در دره خرگوش، بار دیگر در پزشكی قانونی بررسی می‌شود.

 صبح روز دهم تیرماه بود كه كلانتری 141 شهرك گلستان، قاضی بستان‌زاده، بازپرس ویژه قتل تهران را از كشف استخوان‌ها در فضای سبز دره خرگوش، حوالی پارك چیتگر باخبر كردند.

پس از حضور بازپرس در محل، كارگر شهرداری كه استخوان‌ها را كشف كرده بود، گفت: مشغول جمع كردن شاخ و برگ درختان بودم كه متوجه استخوانی شبیه استخوان انسان شدم كه قسمتی از آن از خاك خارج شده بود. كنجكاوی‌ام وقتی بیشتر شد كه متوجه پلاتین روی بخشی از استخوان شدم. بعد هم هشت قطعه دیگر پیدا كردم و به پلیس خبر دادم. پس از آن بود كه استخوان‌ها به پزشكی قانونی منتقل شد. در حالی كه بررسی‌ها ادامه داشت، روز گذشته از پزشكی قانونی خبر رسید كه استخوان‌های كشف شده غیر انسانی ‌است.

بررسی‌های بازپرس اما نشان داد كه پلاتین موجود در استخوان حاوی مارك و شماره سریال است، بنابراین بازپرس با دستور دوباره درخواست كرد سریال و مارك پلاتین بررسی شود تا راز استخوان‌های كشف شده مشخص شود.


 اخبار حوادث  -  جوان 


ویدیو مرتبط :
ادامه تحقیقات در مورد سقوط سفینه ویرجین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر عصبانی مادرش را کشت/ تحقیقات پلیس درباره انگیزه جنایت ادامه دارد



مادر 53 ساله در روستای سنجدک کوهسرخ به دست فرزندش به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران پلیس در پی تماس دهیاری روستای سنجدک کوهسرخ با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از مرگ یک زن 53 ساله با خبر شدند.
 
ماموران سریعا جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر رفتند و در مشاهدات اولیه خود با جسد یک زن، مواجه شدند که با هماهنگی لازم جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد.
 
پلیس در تحقیقات اولیه خود دریافت، عامل این جنایت پسر مقتول به نام محسن 39 ساله است، لذا سریعا ماموران وی را دستگیر و  جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس انتقال دادند.
 
از سوی دیگر بررسی‌های نشان داد که محسن به دلیل ناراحتی اعصاب و روان دست به کشتن مادرش زده بود.
 
گفتنی است، تحقیقات بیشتر برای وقوع و انگیزه این قتل همچنان از سوی ماموران پلیس اگاهی و قاضی کشیک ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران