اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادارات و دانشگاه های اهواز تعطیل شد


بر اساس اعلام فرمانداری اهواز، امروز(چهارشنبه)، ادارات و دانشگاههای شهر اهواز تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس اعلام فرمانداری اهواز، امروز(چهارشنبه)، ادارات و دانشگاههای شهر اهواز تعطیل خواهند بود.

 با توجه به استمرار پدیده گرد و غبار در اهواز، لحظاتی پیش فرمانداری اهواز اعلام کرد که علاوه بر دانشگاهها، ادارات نیز در این شهرستان تعطیل هستند.


شب گذشته فرماندار اهواز اعلام کرده بود که با توجه به کاهش غلظت گرد و غبار، چهارشنبه فقط دانشگاه‌ها تعطیل خواهند بود، ولی با توجه به استمرار شرایط غبارآلود در اهواز، صبح امروز ادارات نیز در این شهر تعطیل شدند.

با توجه به اینکه مدارس در حال برگزاری امتحانات هستند، فرمانداری اهواز اعلام کرده که امروز(چهارشنبه) مدارس در اهواز تعطیل نخواهند بود و به فعالیت روزانه خود ادامه می‌دهند.

 همچنین بر اساس اعلام استانداری خوزستان، تعطیلی ادارات در شهرستانها نیز برعهده فرمانداران است و بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ایسنا، فرمانداران بسیاری از شهرهای استان نیز امروز ادارات را تعطیل کرده‌اند.
  


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در دانشگاه شهید چمران اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرد و غبار ادارات اهواز را تعطیل کرد


به علت بروز پدیده گرد و غبار در اهواز، همه ادارات این شهرستان امروز(سه شنبه) تعطیل است.

خبرگزاری ایسنا: به علت بروز پدیده گرد و غبار در اهواز، همه ادارات این شهرستان امروز(سه شنبه) تعطیل است.

منطقه خوزستان و بر اساس اعلام فرمانداری اهواز، به دلیل بروز پدیده گرد و غبار شدید در اهواز، ادارات شهرستان اهواز امروز(سه شنبه، 30 خردادماه) تعطیل است.

همچنین امتحانات دانشگاه‌های اهواز امروز برقرار است و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دانشگاهها امتحانات دانشجویان برگزار می‌شوند.


 تصمیم‌گیری درباره تعطیلی ادارات و دانشگاههای دیگر شهرهای استان خوزستان بر عهده فرمانداران است.