اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادارات ثبت اسناد مجهز به فناوری نظام جامع می‌شوند



اخبار,اخبارسیاسی,مجلس شورای اسلامی


 اخبار سیاسی - ادارات ثبت اسناد مجهز به فناوری نظام جامع می‌شوند

با نظر موافق نمایندگان مجلس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مکلف شد کلیه ادارات ثبت را به فناوری نظام جامع مجهز کند.

به گزارش خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان  ادامه رسیدگی به طرح جامع کاداستر ماده 16 آن را بررسی و پس از اصلاح با 147 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 205 نماینده حاضر در صحن تصویب کردند.

براساس ماده 16سازمان ثبت اسناد و املاک مکلف است در راستای اجرای وظایف محوله در این قانون اقدام به اصلاح ساختار و جذب نیروی انسانی مورد نیاز پس از تصویب در چارچوب قوانین اقدام نماید و کلیه ادارات ثبت را به فناوری نظام جامع مجهز کند.

گفتنی است در جریان رسیدگی به این طرح محمدمهدی مفتح اخطاری داد مبنی بر اینکه جذب نیروی انسانی و اصلاح ساختار از وظایف دولت است نه قوه قضائیه، اما این اخطار رأی نیاورد، اما اصل ماده نیز با مخالفت نمایندگان تصویب نشد، از این‌رو پیشنهاد اصلاحی از سوی هیات رئیسه مطرح شد که بر این اساس مقرر شد جذب نیروی انسانی و اصلاح ساختار در راستای اجرای طرح کاداستر در چارچوب قوانین انجام شود.
  اخبار سیاسی - خانه ملت


ویدیو مرتبط :
ثبت اسناد به صورت الکتریکی در سامانه جامع گمرکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی

 

اخبار دانشگاه - تا روز پنجشنبه؛
تمدید مهلت ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی

مهلت ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز پنجشنبه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای می توانند تا روز پنجشنبه 30 مرداد با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

این پذیرش در 237 رشته، 3563 کد رشته محل، 815 مرکز آموزش علمی کاربردی، 31 استان و 189 شهر در سراسر کشور با ظرفیت جذب 645 هزار و 178 نفر صورت می گیرد.

پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) حضوری بر اساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد و پذیرش در دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) به شیوه آموزش‌های خاص حین‌کار غیرحضوری بر اساس اولویت‌های انتخابی و ظرفیت‌های اختصاص داده شده، انجام می‌شود.

این دوره صرفا به داوطلبان بومی اختصاص دارد و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان تعلق نمی‌گیرد.
اخبار دانشگاه - مهر