اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخوان المسلمین به دنبال ترور محمد مرسی است



اخبار,اخباربین الملل,طرح ترور  محمد مرسی

رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد كه جنبش اخوان المسلمین طرح ترور «محمد مرسی» را ریخته و منتظر فرصت مناسبی برای این اجرای این طرح است.

به گزارش مهر، رادیو رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی مدعی شد كه مقامات ارشد جنبش اخوان المسلمین به این نتیجه رسیده اند كه اگر «محمد مرسی» را ترور كنند، محبوبیت جنبش اخوان بیش از پیش می شود و نیروهای این جنبش فورا متحد خواهند شد.

در این گزارش رادیو اسرائیل همچنین آمده: مقامات جنبش اخوان در مورد اینكه چگونه «محمد مرسی» را ترور كنند، هنوز به تصمیم نهایی نرسیده اند. آنها ممكن است بالگردی را كه وی را از زندان به دادگاه منتقل می كند، منفجر كنند. همچنین ریختن سم در غذای مرسی از دیگر گزینه های این سوء قصد است.

بنا بر ادعای رادیو رژیم صهیونیستی، آسان ترین و بی دردسر ترین شیوه انتخاب شده توسط مقامات ارشد اخوان المسلمین، ریختن سم در غذایی است كه برای «محمد مرسی» به زندان برده می شود.


 اخبار  بین الملل - مهر 


ویدیو مرتبط :
دکتر محمد مرسی (اخوان المسلمین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترور مسئول رسیدگی به پرونده اخوان‌المسلمین



اخوان‌المسلمین,ترور درمصر,دولت مصر

ترور مسئول رسیدگی به پرونده اخوان‌المسلمین

منابع مصری اعلام کردند: مسئول رسیدگی به پرونده اخوان‌المسلمین در وزارت کشور مصر به دست افراد مسلح ناشناس ترور شد.

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر گزارش داد: محمد مبروک، مسئول رسیدگی به پرونده اخوان‌المسلمین در اداره امنیت ملی وزارت کشور مصر یک‌شنبه شب زمانی که در حال خروج از خانه‌اش در شهرک "نصر" قاهره بود هدف حمله افراد مسلح قرار گرفته و ترور شد.

یک منبع امنیتی در مصر نیز گفت: افراد ناشناس در حالی که سوار بر خودرویی سفید رنگ بودند، هفت گلوله به سمت محمد مبروک شلیک کردند.

به گفته این منبع مبروک بلافاصله پس از این حمله و در اثر شدت جراحت وارده جان باخت.

در همین راستا، سایت اینترنتی بوابه الاهرام به نقل از یک منبع امنیتی در مصر گزارش داد که سه تن در ترور مبروک دست داشتند.

به گفته منبع مذکور، مبروک در انجام تحقیقات در خصوص ترور نافرجام محمد ابراهیم، وزیر کشور مصر در سپتامبر گذشته همکاری می‌کرد.

همچنین یک منبع مصری که خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه با خبرگزاری رویترز تصریح کرد: مبروک در انجام تحقیقات در خصوص پرونده فرار محمد مرسی، رئیس‌جمهور برکنار شده مصر و دیگر رهبران اخوان‌المسلمین از زندان "وادی النطرون" در شمال غرب قاهره مشارکت داشت.

گفته می‌شود محمد مرسی و دیگر رهبران اخوان‌المسلمین در پنجمین روز انقلاب 25 ژانویه علیه نظام حسنی مبارک، دیکتاتور سابق مصر از زندان گریختند.

/فرارو