اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخطار فدراسیون مونته‌نگرو به پرسپولیس


فدراسیون فوتبال مونته‌نگرو در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا هر چه سریع‌تر و برای اینکه کار به فیفا کشیده نشود حقوق و مزایای مارکو را پرداخت کنند.

خبرگزاری فارس: با تصمیم علی دایی، مارکو هافبک مونته‌نگرویی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل به جمع قرمزپوشان پیوست اما به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست در ترکیب این تیم به میدان برود و با توافقی که گفته می‌شود هفته گذشته ایران را ترک کرد از همین رو رئیس فدراسیون مونته‌نگرویی نامه‌ای را به باشگاه پرسپولیس زد.

در این نامه رئیس فدراسیون مونته نگرو به پرسپولیسی‌ها آمده است بدون شک با خواسته باشگاه پرسپولیس مارکو به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته اما این بازیکن متاسفانه حق و حقوق خود را دریافت نکرده است که ما از شما می‌خواهیم برای اینکه این مشکل حل شود و کار به فیفا کشیده نشود هرچه سریع‌تر حقوق و مزایای مارکو را پرداخت کنید.

این نامه فدراسیون فوتبال مونته‌نگرو به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ارسال شده است.

مصطفی شکری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این زمینه به فارس گفت:برای این نامه فعلا اقدامی نشده است. این بازیکن قبل از پایان فصل ایران را ترک کرده که اگر توافقی نباشد باید جوابگو باشد. در غیر این صورت خروج ایشان از کشور مشکلی ندارد.


ویدیو مرتبط :
رانش زمین در مونته نگرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند



 

 

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند

 

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند

فابیو کاپلو گفته پیتر کراوچ در دیدار با مونته‌نگرو در مرحله مقدماتی یورو 2012 در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد، چرا که دارن بنت دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده است.

مربی ایتالیایی همچنین گفت که ریو فردیناند کاپیتان انگلیس در این دیدار خواهد بود. او پس از پنج ماه مصدومیت به میادین برگشته است.

بنت 26 ساله قرار بود در کنار وین رونی خط حمله انگلیس را در این بازی تشکیل دهد. او تا این جای فصل پنج گل برای ساندرلند زده است.

کاپلو می‌گوید: «دارن بنت بازی نمی‌کند و به نظرم کراوچ را در ترکیب ثابت قرار می‌دهیم. بنت کمی درد داشت.»