اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخطار عضو شورای شهر به شهردار تهران: استعفا دهید



اخبار,اخباراجتماعی,اخطار عضو شورای شهر به شهردار تهران


اخبار اجتماعی - اخطار عضو شورای شهر به شهردار تهران: استعفا دهید

متاسفانه در این حادثه آتش‌سوزی تجهیزات آتش‌نشانی در محل به درستی کار نکرده و تشک و نردبان که دو تجهیز مهم در آتش‌نشانی محسوب می‌شود خراب بوده‌ است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با حادثه خیابان جمهوری و مرگ ۲ تن از شهروندان در پی قصور آتش نشانی اشاره کرد و گفت: شهردار تهران باید استعفا دهد.

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای شهر اعضا به حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری و مرگ ۲ تن از شهروندان اشاره کردند و در ادامه سرخو گفت که باید قالیباف شهردار تهران استعفا دهد.

وی ادامه داد: دو ماه پیش شورای شهر تذکراتی را به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص تامین تجهیزات داده بود که از آن تاریخ تا به امروز اقدام قابل قبولی انجام نشده است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: متاسفانه در این حادثه آتش‌سوزی تجهیزات آتش‌نشانی در محل به درستی کار نکرده و تشک و نردبان که دو تجهیز مهم در آتش‌نشانی محسوب می‌شود خراب بوده‌ است.

وی تصریح کرد:‌ متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری نیروهای آتش‌نشانی در استفاده از تجهیزات (تشک و نردبان) دو نفر از شهروندان جان خود را از دست داده‌اند.
 اخباراجتماعی - فارس


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک عضو شورای شهر تهران استعفا کرد


محمدعلی نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران به دلیل انتصاب در سمت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از عضویت در شورای شهر تهران استعفا کرد.

خبرگزاری ایلنا: محمدعلی نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران به دلیل انتصاب در سمت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از عضویت در شورای شهر تهران استعفا کرد.

 نجفی در متن استعفای خود با اشاره به بند ۴ ماده ۲۸ قانون تشکیلات شوراهای اسلامی شهر و روستا، آورده است: با توجه به مسئولیت معاونت رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که بر عهده اینجانب محول شده است، از عضویت در شورای اسلامی شهر تهران استعفا می‌کنم.