اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخطار شدید قلعه نوعی به نکونام


تیم استقلال با شرایط خاصی نیم فصل دوم را آغاز کرد و در این میان شرایط برای این تیم با حضور چند بازیکن تغییر کرده زیرا قلعه نوعی باید باحواشی و مشکلات تیم مقابله کرده و شرایط را برای این تیم تغییر دهد.

باشگاه خبرنگاران: جواد نکونام سوژه اصلی استقلال این روزهاست و مسئولان در خصوص رفع مشکلات وی اقدامات را انجام دادند تا این بازیکن پس از چند روز غیبت و بی‌خبری از خود با شرایط خاصی روبرو شده در اردوی این تیم حاضر شود زیرا تابه حال وی چندین مرتبه مشکلاتی داشت که پس از جلسه با مسئولین آنها را حل کرد وبازگشت به همین دلیل مسئولان این بارنیز برای حفظ ارامش تیم با وی جلسه گذاشته و مشکلات راحل کردند اما امیر قلعه نوعی در این خصوص اقداماتی انجام داده است واعلام کرده که قصد دارد شرایطی ایجاد کند که کل تیم مطیع آن باشند زیرا استقلال تیم بزرگی است وبازیکنان باید بدانند که چه تیمی حضور دارند و با چه شرایطی روبرو هستند.
 
گفتنی است اعضای تیم استقلال با اخطار جدی سرمربی تیم روبرو شدند زیرا وی مدعی است که بازیکنان نباید با هر بهانه‌ای شرایط را برای استقلال دچار تغییر کنند تا تیم ضربه بخورد و از اهدافش دور شود آن هم برای حاشیه‌هایی که اوضاع استقلال را تغییر دهد و این تیم را با اوضاعی روبرومی‌کند که با مشکلش همراه شده است
 
شایان ذکر است امیر قلعه نوعی به جواد نکونام اخطار داده است که شرایط تیم را در نظر داشته باشد و با اوضاع تیم خود را وقف دهد و با اوضاع تیم کنار آمدهو براساس شرایط تیمی مانند استقلال پیش برود تا فصل به اتمام برسد و پس از آن در خصوص آینده‌اش تصمیم گیری کند زیرا در حال حاضر اوضاع و نتایج استقلال است که اهمیت دارد و هیچ یک از مسائل و موضوعات فرعی اهمیتی ندارند زیرا حاشیه در تیمی مانند استقلال همیشگی است و بازیکنان که در این تیم حضور دارند باید بدانند که با آنها چگونه مقابله کرده و روبرو شوند زیرا در این تیم باید با اوضاع همسو شد زیرا استقلال با تیم‌های دیگر متفاوت است.
 
ردی و توزی طلب خود را به دلار می خواهند
 
اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی روبرو هستند و با اینکه اعضای فعلی تیم نتوانستد پول خود را به موقع و در شرایط ایده‌آل دریافت کنند مسئولان باشگاه در تلاش هستند که شرایط را برای اعضای تیم تغییر دهند اما آنها با بدهی روبرو هستند و باید هرچه سریعتر بدهی اعضای جدا شده و قدیمی‌های تیم را حل و فصل کنند.

براساس این گزارش لیام ردی و توزی دو بازیکن هستند که از تیم استقلال جدا شدند اما تا به حال نتوانستند بدهی خود را از اعضای این تیم دریافت کنند به همین دلیل شرایط برای اعضای این تیم متفاوت است زیرا قیمت دلار نوسان دارد و بالا رفتن قیمت دلار در پرداخت بدهی استقلال موثر است زیرا اعضای این تیم باید بدهی خود به این دو بازیکن را به صورت دلار پرداخت کنند که این موضوع مشکل ساز شده است و اعضای مسئول تیم استقلال در پی حل این مشکل هستند و فرصت زیادی نیز ندارند زیرا درصورتی که مشکل بدهی بازیکنان حل و فصل نشود اعضای این تیم شکایت کرده و مشکلات جدی برای استقلال ایجاد می‌کنند زیرا علی فتح الله زاده از بازیکن سابق تیم زمان خواسته است و قرار است که زمان اعلام شده این مشکلات حل شود تا کار آبی‌ها به شکاست و فیفا کشیده نشود.

شایان ذکر است مدیران این تیم در تلاش هستند که این مسائل را به کمک مسئولان دیگر تیم و حامی مالی استقلال حل و فصل کنند.
 
اضافه وزن 5 کیلوگرمی حنیف عمران زاده
 
حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم روبرو شده است زیرا مدست هاست که از ترکیب این تیم دور است و اوضاع مناسبی برای همراهی این تیم ندارد و زیرا امیر قلعه نوعی معتقد است که وی ازآمادگی کاملی برای همراهی استقلال برخوردار نیست اما این موضوع برای وی مشکل ساز است.

براساس این گزارش حنیف عمران زاده که عنوان می‌شد به دلیل شرایط خاصی که در تیم ایجاد شده است مورد تایید امیر قلعه نوعی است با اوضاع خاص بدنی روبروست و بدون آمادگی نمی تواند تیم استقلال را همراهی کند.

شایان ذکر است این مدافع با اضافه وزن روبرو شده است و باید هرچه سریعتر این مشکل را حل و فصل کند، زیرا در صورتی که مشکل اضافه وزن خود را حل و فصل کند نکند نمی‌تواند با اوضاع و شرایط ایده‌آلی روبرو می‌شود و حضور در ترکیب تیم استقلال را از دست می‌دهد.

گفتنی است این بازیکن در تلاش است که هرچه سریعتر این مشکلات را حل کند تا بتواند با انجام تمرینات ویژه برای حضور در ترکیب استقلال آماده شود زیرا در غیر اینصورت وی نمی‌تواند نظر امیر قلعه نوعی را برای همراهی این تیم تغییر دهد.
 
میداودی به اردوی استقلال نرفت
 
اعضای تیم استقلال پیش از دیدار با آلومینیوم هرمزگان ساعت‌های زیادی را در این شهر سپری کردند حتی یک جلسه تمرینی و حضور در زمین بازی و اقدامات دیگری از سوی اعضای این تیم انجام شد و حتی عنوان شد که قرار بود مهاجم سابق آبی‌ها به اردوی استقلال حاضر شود تا با برخی اعضای این تیم دیدار کند.

براساس این گزارش میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال که به تازگی از جمع آبی‌ها جدا شده است و راهی تیم میثاقیان شده است دوستانی در تیم استقلال دارد که به خواست آنها قرار بود در اردوی آبی‌ها حاضر شود و با دوستانش دیدار کند اما این اتفاق رخ نداد و شرایط برای این بازیکن و دوستانش تغییر کرد زیرا مهاجم سابق تیم استقلال در اردوی تیم استقلال حاضر نشد تا با دوستانش دیدار کند البته دلیل این امر عنوان نشد، اما شخص است که حضور برخی افراد که میداودی با آنها در تیم استقلال مشکل داشت عامل اصلی عدم حضور وی در اردوی تیم استقلال است و این بازیکن ترجیح داد که قبل از بازی دوستانش را ملاقات کرده و با آنها دیدار و خوش و بشی کند و در شهری که قرار است به فوتبال خود ادامه دهد به اردوی استقلال وارد نشود و از حواشی دوری کند.

البته پیش از این بازی عنوان شده بود که وی قرار نیست با نیکمت استقلال دیدار کند، اما وی تغییر عقیده داد و اعلام داشت که به سمت مربیان می‌رود و برای حضور در زمین مسابقه رخصت می‌گیرد.
 
رحمتی در جلسه با فتح اله زاده حرف آخر را زد
 
مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال در این تیم از محبوبیت بسیاری برخوردار است خصوصا اینکه مدیر عامل این تیم اعتقاد زیادی به رحمتی دارد و سعی دارد که وی با آرامش کامل تیم را همراهی کند و مشکلی در تیم نداشته باشد این درحالی است که رحمتی طی چند روز گذشته سوژه اصلی اتفاقات و مشکلات تیمی استقلال بود اما وی در یک جلسه فوری با مدیریت و سرمربی استقلال شرکت کرد.

 براساس این گزارش: رحمتی که از ابتدای نیم فصل اول به عنوان رهبر و کاپیتان استقلالی‌ها را همراهی می‌کند اعلام کرده است که به درخواست مسئولین و مربیان تیم هدایت تیم را بر عهده دارد و این موضوع نمی‌تواند وی را در تیم با بازیکنان دیگر دچار مشکل کند وی در جلسه فوق به این مسائل اشاره کرد و معتقد است که حضورش درتیم استقلال با حواشی زیادی همراه نیست زیرا سعی دارد تنها به وظیفه‌اش عمل کند و خود را با اوضاع مناسب آماده حضور در ترکیب تیم استقلال کند.

گفتنی است دروازه بان آبی‌ها اعلام کرده است که از تمام مسائل و حواشی عنوان شده جداست و دخالتی در مطرح شدن آنها ندارد زیرا به عنوان کاپیتان تیم در تلاش است که در ابتدا خودش از حواشی و حرف و حدیث‌ها بدور باشد و شرایط را به نفع خود تغییر دهد و تیم را به جایگاه واقعی‌اش نزدیک کند.

از طرفی فتح اله زاده حمایت خود را از وی اعلام کرد و امیر قلعه نوعی نیز اعلام داشت که حضور موثر و آماده رحمتی برای استقلال نعمتی بزرگ است و این دروازه بان بدون توجه به حواشی اتفاق افتاده باید خود را آماده حضوری موفق در ترکیب استقلال برای ادامه نیم فصل دوم کند.
 
گوران لاوره سه هفته بدنسازی لازم دارد
 
بازیکن صربستانی، تیم استقلال که به تازگی با این تیم قرار داد امضا کرده است با شرایط خاص قرار است آبی‌ها را همراهی کند زیرا وی به دستور اعضای کادر فنی باید آمادگی کافی برای همراهی استقلال در بازی‌های نیم فصل دوم برخوردار شود و پس از آن نامش در فهرست این تیم قرار بگیرد.

براساس این گزارش اعضای کادر فنی تیم استقلال پس از بررسی شرایط این بازیکن برنامه تمرینی برای وی در نظر گرفتند و اعلام شده است که این هافبک باید سه هفته تمرینات بدنسازی و اختصاصی انجام دهد البته گوران پیش از حضور در لیگ ایران در لیگ صربستان تیم پارتیزان این کشور حضور داشته و برای این تیم به میدان رفته است اما امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که به بازیکنان خارجی تیمش کاملا آماده نیاز دارد و شرایط آنها را به صورت ایده‌آل و دقیق زیر نظر می‌گیرد.

این بازیکن زیر نظر بدنسازی استقلال تمرینات ویژه را دنبال می‌کند تا اقدامات لازم برای بازی کردنش فراهم شود.

این بازیکن سومین خارجی حاضر در تیم استقلال پس از ساموئل و آرزه کاماچو است و قرار است در دو پست در خط میانی آبی‌ها را همراهی کند.
 
ادعای مسئولین برخلاف قلعه نوعی برای جذب دروازه بان به بار نشست
 
امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال پس از جدایی لیام روی از تیم اعلام کرد که یک دروازه بان دیگر باید جای وی را در تیم پر کند زیرا اعضای این تیم به حضور یک دروازه بان دیگر در کنار مهدی رحمتی نیاز دارد اما این اتفاق رخ نداد و فهرست استقلال پر شد ودر نهایت یک خارجی که هافبک است این فهرست را تکمیل کرد.

براساس این گزارش اعضای تیم استقلال درحالی برای حضور در مسابقات آماده شدند که تنها از حضور یک دروازه بان مورد اطمینان و کامل برخوردار هستند زیرا ردی به عنوان دروازه بان دوم از جمع آبی‌ها جدا شد و به کشورش بازگشت این در حالی است که امیر قلعه نوعی مدعی است که باید شرایط را برای حضور یک دروازه بان دیگر مهیا کرد اما این اتفاق رخ نداد زیرا مسئولین اعلام کردند پس از جدایی ردی در صدر جذب یک دروازه بان دیگر بر نمی‌آیند زیرا به حضور یک دروازه بان اصلی در تیم معقتدند زیرا رحمتی تحت هر شرایطی برای استقلال به میدان رفته است اما امیر قلعه نوعی نگران محرومیت و مصدومیت احتمالی این دروازه بان است و این موضوع را اعلام کرده است اما مسئولان در این خصوص اقدامی را انجام ندادند و لیست تیم تکمیل شد و نظر مسئولین به بار نشست.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه‌نویی:نکونام بیاید کاپیتان استقلال است/ تجدید نظر در مورد بازگشت مجیدی



نکونام بیاید کاپیتان استقلال است/ تجدید نظر در مورد بازگشت مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در حال حاضر رحمتی کاپیتان این تیم است، گفت: در صورتی که جواد نکونام به استقلال بیاید، او کاپیتان تیم ما برای فصل آینده خواهد بود

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران درباره مقایسه تیم فعلی استقلال با تیم سال قبل تصریح کرد: من نمی‌خواهم چنین مقایسه‌ای انجام بدهم، چراکه در این حد و اندازه‌ها نیستم. تیم استقلال همیشه خوب بوده است و امسال هم بازیکنان خوبی گرفته‌ایم.

وی درباره وضعیت جواد نکونام گفت: فکر می‌کنم امروز یا فردا تکلیف این بازیکن با استقلال مشخص شود.

 

قلعه نویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشخص شدن تکلیف فرهاد مجیدی و استقلال گفت: این موضوع به علی فتح الله زاده مربوط است و بهتر است از او سئوال کنید.

سرمربی استقلال که با اصرار خبرنگاری برای مشخص شدن وضعیت مجیدی مواجه شده بود، گفت: من هیچ وقت نگفتم فرهاد مجیدی به خاطر دخترش از استقلال رفته است. خواهش می‌کنم این بحث را از علی فتح الله زاده بپرسید.

 

وی که از پافشاری این خبرنگار درباره فرهاد مجیدی عصبانی شده بود، درباره احتمال تحمیل مجیدی از سوی فتح الله زاده خاطر نشان کرد: هر بازیکنی بخواهد به استقلال بیاید با نظر کادر فنی جذب می‌شود، حتی اگر این بازیکن مجیدی باشد. من تحمیل را نمی‌پذیرم و تا زمانی که امیر قلعه نویی کار می‌کند هیچ بازیکنی به استقلال تحمیل نمی‌شود.

 

قلعه نویی درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر تمدید قرارداد جباری، فرهاد مجیدی هم باید در استقلال باشد، گفت: یک بحث‌هایی با علی فتح الله زاده انجام شده است. من صحبت‌های فتح الله زاده را شنیدم و در یک مسائلی تجدیدنظر صورت گرفت. باید بگویم فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه است و کادر فنی باید زیر نظر او باشد.

 

سرمربی استقلال به بحث کاپیتانی این تیم اشاره کرد و گفت: هر کاری از جمله کاپیتانی تیم با هماهنگی مدیرعامل باشگاه صورت می‌گیرد. نظر نهایی در این خصوص با فتح الله زاده است اما متاسفانه یکسری از دوستان وقتی تیم در ترکیه بود در این خصوص شیطنت کردند.

وی در خصوص کاپیتان استقلال گفت: من بارها به بچه‌ها گفته‌ام که ما یک کاپیتان بیشتر نداریم و آن هم استقلال  و هوادارانش هستند. هر کسی بحثی غیر از این دارد، از تیم کنار گذاشته می‌شود. پیش از این اعلام کردیم که رحمتی کاپیتان استقلال در سال بعد است و دیگر بحثی در این خصوص نداریم.

 

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که با حضور نکونام در استقلال چه کسی کاپیتان می‌شود، گفت: در حال حاضر کاپیتان ما رحمتی است اما اگر نکونام به استقلال بیاید این بازیکن کاپیتان می‌شود؛ چراکه خود بچه ها بازوبند را به نکونام می‌دهند.

سئوالات مکرر یک خبرنگار درباره بازوبند کاپیتانی باعث ناراحتی و عصبانیت قلعه نویی شد و سرمربی استقلال را واداشت تا نسبت به عملکرد صداوسیما واکنش نشان دهد. وی گفت: وقتی پژمان منتظری داوطلبانه بازوبند را به رحمتی داد هیچ رسانه‌ای به آن توجه نکرد اما کوچکترین اتفاق و حاشیه‌ها را در استقلال در بوق و کرنا می‌کنند. به نظرم کار پژمان یک کار پهلوانانه بود.

 

سرمربی استقلال در بخش دیگر صحبت‌هایش در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال گفت: مشکلات مالی باید ریشه یابی شود تا درمان اصولی صورت بگیرد. در استقلال فتح الله زاده به دنبال این است تا راهکاری را ایجاد کند و قبل از شروع بازی‌ها پول را به باشگاه تزریق کند. من قبول دارم که بازیکنان پنج هفته است هیچ پولی نگرفته‌اند و نیاز به دریافت مطالبات‌شان دارند.

 

وی در پایان درباره ابراز تمایل "میشائیل هنکه"، مربی آلمانی فصل گذشته استقلال برای ادامه همکاری با این باشگاه و امیر قلعه‌نویی گفت: هنکه یکی از مربیان بزرگ و بادانش فوتبال دنیا است و وقتی هم به استقلال آمدم، سراغش را از علی فتح الله زاده گرفتم اما فتح الله زاده گفت او به باشگاه مراجعه نکرده است./مهر