اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخراج کشیش به دلیل روابط نامشروع با دختر 17 ساله



روابط نامشروع,رابطه نامشروع,تجاوز

 مسئولین کلیسا روز چهارشنبه شب در حضور اعضای انجمن کلیسا ، روابط نامشروع و انحرافات جنسی "اسکپ" را مورد بررسی قرار داده و در نهایت رای بر اخراج وی دادند.

"تری داف" ریاست هیات بررسی تخلفات کلیسا اعلام کرد: ما بعد از بررسی کامل و با توجه به شواهد و قرائن مستدل به این نتیجه رسیدیم که وی بکرات با دختر 17 ساله ای که هنوز به سن قانونی نرسیده روابط نامشروع برقرار کرده و نه تنها این عمل را از کلیسا پنهان کرده بلکه این عمل را بکرات تکرار کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت :ما از کلیه افرادیکه توسط این شخص مورد آزار جنسی قرار گرفته اند درخواست ارائه شکایت داریم چرا که این احتمال وجود دارد که اسکپ با دختران نابالغ دیگر کلیسا نیز روابط نامشروع برقرار کرده باشد.در حال حاضر "اسکپ" از کلیسا اخراج گردیده ولی از لحاظ قانونی و مجازات عمومی ،پرونده او در جریان است.

به گزارش خبرگزاری "سی بی اس"، "اسکپ" که متاهل هم بوده ،در حال حاضر در تلاش است که با زن خود آشتی کند چراکه وی توسط زنش از خانه خود نیز اخراج گردیده است.گفتنی است در حدود 400 هزار نفر در کل دنیا تابع این کلیسا بوده و از سوی دیگر این کلیسا در طول هفته برای 15 هزار نفر افراد بومی خدمات مذهبی ارائه می کند.... / جام نیوز


ویدیو مرتبط :
اخراج دانش آموزان دختر به دلیل داشتن دامن بلند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان رابطه‌ نامشروع یک پسر با دختر 17 ساله


نوجوان ۱۵ ساله ای که با اعلام شکایت پدر و مادر یک دختر ۱۷ ساله به کلانتری احضار شده بود، در میان بهت و ناباوری به تشریح چگونگی آشنایی خیابانی اش با دختر مذکور پرداخت.

روزنامه خراسان: نوجوان ۱۵ ساله ای که با اعلام شکایت پدر و مادر یک دختر ۱۷ ساله به کلانتری احضار شده بود، در میان بهت و ناباوری به تشریح چگونگی آشنایی خیابانی اش با دختر مذکور پرداخت.

وی به مشاور کلانتری طرقبه گفت: هنوز هم باورم نمی شود چه اتفاقی افتاده است من قصد برقراری روابط نامشروع را نداشتم و تنها به خاطر حس کنجکاوی که بر اثر بازی های رایانه ای مستهجن پیدا کرده بودم، با آن دختر دوست شدم. من تنها فرزند خانواده هستم؛ به همین خاطر هر چیزی که اراده می کردم پدر و مادرم برایم فراهم می کردند.

احساس غرور عجیبی داشتم و می خواستم همیشه بهترین اسباب بازی ها یا امکانات رفاهی را که دیگران آرزوی داشتن آن را در سر می پروراندند، داشته باشم. به همین دلیل حتی لوازم تحریری که استفاده می کردم با دیگر همکلاسی هایم فرق داشت مادرم هم در خیلی از میهمانی های خانوادگی لوازمی را که برایم خریده بود، به رخ دیگر بستگانمان می کشید و من از این کار او در جمع بچه های فامیل به خود می بالیدم.

کلاس اول دبیرستان بودم که می دیدم برخی از دوستانم گوشی های لمسی دارند و به طور پنهانی از بازی های رایانه ای آن استفاده می کنند این گونه بود که با تقاضای من، پدرم گوشی لمسی گران قیمتی برایم خرید. از آن روز به بعد دوستانم خیلی از فیلم ها و بازی های رایانه ای مستهجن را برایم بلوتوث می کردند.

دیگر به درس هایم توجهی نداشتم و مدام در یک اتاق خلوت، وقتم را با بازی های رایانه ای و یا دیدن فیلم های مبتذل خارجی و تصاویر مستهجن سپری می کردم. این تصاویر حس کنجکاوی عجیبی را در من به وجود آورده بود و مدام افکار شیطانی در ذهنم خطور می کرد تا این که حدود ۲ ماه قبل با دختری که مدعی بود از خانه فرار کرده است، در اطراف ویلای پدرم آشنا شدم و با هم به ویلا رفتیم.

چون می دانستم تا پایان هفته پدرم به ویلا نمی آید به آن دختر اجازه دادم چند روز در آن جا بماند؛ من هم هر روز با تهیه مواد خوراکی ساعت هایی را در کنار او می ماندم. آن دختر آخر هفته به منزلشان بازگشت و دیگر او را ندیدم.

 حالا پدر و مادرش مدعی هستند که با شرایط به وجود آمده باید آن دختر را به عقد رسمی خودم دربیاورم اما من هنوز هم باورم نمی شود که چگونه در گرداب فساد افتاده ام و سرنوشتم این گونه تغییر کرده است. من آن دختر را نمی شناختم و تنها تحت تاثیر بازی های رایانه ای و تصاویر مستهجن قرار گرفته بودم که سعی کردم با او ارتباط داشته باشم.