اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخراج شجاعی در شب توقف لاس‌پالماس


لاس‌پالماس در شبی که مسعود شجاعی را در اختیار داشت، برابر نومانسیا به تساوی بدون گل رسید.

ایسنا: لاس‌پالماس در شبی که مسعود شجاعی را در اختیار داشت، برابر نومانسیا به تساوی بدون گل رسید.

هفته‌ بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ دسته دو اسپانیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در آن لاس‌پالماس برابر نومانسیا به تساوی بدون گل رسید تا موقتا در رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کند.

در این دیدار که سه بازیکن اخراجی در پی داشت، مسعود شجاعی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه‌ 83 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا بازی هفته‌ آینده تیمش را از دست بدهد.


ویدیو مرتبط :
گلزنی شجاعی در لاس پالماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف لاس پالماس در حضور شجاعی


لاس پالماس همراه مسعود شجاعی برابر پونفردینا با تساوی بدون گل متوقف شد.

ایسنا: هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های دسته دو اسپانیا شب گذشته (شنبه) آغاز شد که در آن لاس پالماس که مسعود شجاعی را در اختیار دارد برابر پونفردینا به تساوی بدون گل دست یافت.

مسعود شجاعی در این دیدار توانست 90 دقیقه‌ در ترکیب تیمش به میدان برود، اما در رسیدن به گل ناکام بود. لاس پالماس با این تساوی 31 امتیازی شد و در رده پنجم جدول جای گرفت.