اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخراج بی ادبان از شهرداری!



اخراج بی ادبان از شهرداری

شهردار شهر كوچك لرول فرانسه با صدور بخشنامه ای اعلام كرد كه از این پس افراد بی ادب بلافاصله از ساختمان شهرداری اخراج می شوند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، ژرار پله شهردار شهر كوچك لرول در منطقه اواز فرانسه از زبان افراد بی ادبی كه داخل شهرداری شهر می شدند به تنگ آمد.

وی برای حل این مساله بخشنامه ای را صادر كرد كه براساس آن افرادی كه هنگام ورود به دفاتر شهرداری سلام نكرده و از كلماتی مانند" خواهش می كنم" یا متشكرم استفاده ‌نكنند فورا از ساختمان شهرداری اخراج خواهند شد.

درواقع ، اغلب ساكنان شهرك لرول كه جمعیت آن 185 نفر است افرادی مودب هستند اما گاهی برخی از آنها به كاركنان شهرداری برای عدم قبول درخواست غیرقانونی شان دشنام داده اند. این مساله موجب تصمیم اخیر شهردار شهر شده است.

وی می گوید: انتظار ندارم كه در مواقع اضطراری فردی سلام گفته و سپس خبر وقوع یك تصادف را بدهد. با این حال، ادب موجب تقویت روابط میان انسان ها می شود. خود من از برخی ساكنان لرول خوشم نمی آید اما هنگام برخورد با آنها در سلام گفتن پیش قدم می شوم./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
‫آیا ادب را باید از بی ادبان آموخت؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كلوزه: حق من اخراج نبود



 

 

كلوزه: حق من اخراج نبود

 

همگام با جام جهانی 2010- آفریقای جنوبی

كلوزه: حق من اخراج نبود

مهاجم تیم ملی‌ آلمان گفت: مقابل صربستان خطایی مرتكب نشدم كه مستحق دریافت كارت قرمز باشم.

میروسلاو كلوزه پس از باخت یك بر صفر برابر صربستان اظهار داشت: فكر می‌كنم اگر اخراج نمی‌شدم، می‌توانستم به تیم كمك كنم اما داور مرا از زمین اخراج كرد در حالیكه حق من چنین نبود. من در لحظه‌ای كه برخورد با بازیكنی تیم صربستان پیش آمد، تلاش كردم توپ را دفع كنم. تكل از پشت نزدم و كارم خشن نبود، اما داور كه می‌توانست تذكر بدهد، مرا با كارت قرمز مواجه كرد.

این مهاجم 32 ساله ادامه داد: فوتبال ورزشی قدرتی است و خواه ناخواه میان بازیكنان برخورد پیش می‌آید. نمی‌توان به خاطر هر جنگ تن به تن كارت زرد یا قرمز داد.

كلوزه گفت: در صورت حضور در میدان می‌توانستم به تیمم كمك كنم؛ اما این امكان از من گرفته شد. تیم در نیمه دوم با وجود اخراجم، تمام تلاش خود را كرد. بازی با كلاسی ارائه كرد و تا سر حد امكان جنگید؛ اما در گلزنی موفق نبود.
تیم آلمان در ورزشگاه پورت الیزابت یك بر صفر با گل دقیقه 39 یانوویچ مغلوب صربستان شد.