اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخذ خلافی اینترنتی


اگر تاکنون برای اخذ خلافی خود به پلیس + ۱۰ مراجعه می‌کردید یا پیامک می‌زدید، در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

تلنا: تاکنون اگر شما اقدام به گرفتن خلافی می‌کردید راهی جلوی پای شما قرار نمی‌‌گرفت جز مراجعه حضوری به یکی از دفا‌تر مجاز پلیس+۱۰ در نزدیکی محل سکونت خودتان.

گزینهٔ دیگری نیز پیش روی شما بود که ارسال شمارهٔ ثبت کارت خودرو خود به شماره پیام‎گیر ۳۰۰۰۵۱۵۱ است.

هم اکنون پلیس راهنمایی و رانندگی در اقدامی جدید دست به راه اندازی یک پایگاه اینترنتی کرده است که از طریق این وبگاه می‌توانید به ریز اطلاعات خلافی خود از جمله نوع خلافی، میزان خلافی و مکان انجام خلاف دسترسی داشته باشید.

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت rahvar120.ir از طریق ستون سمت راست به گزینه استعلام میزان تخلفات رانندگی دسترسی پیدا کنند.

بعد از ورود به صفحه می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خودرو خود به ریز اطلاعات خلافی خود دسترسی پیدا کنید.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریافت خلافی خودرو از طریق SMS



 

 

ترفندهای کامپیوتری

 

بوسیله این ترفند موبایل که برای گرفتن خلافی ماشین در سایت تخصصی موبایل قرار گرفته است شما به راحتی و تنها با ارسال یک پیامک میتوانید میزان جریمه خودرو خود را مشاهده نمایید.

 

برای این کار میبایست پشت کارت خودروی خود را نگاه کنید و کد هفده رقمی که با IR شروع میشود و بصورت عمودی در سمت راست کارت ماشین نوشته شده است را از طریق SMS به شماره 30005151 ارسال نمایید.

 

پس از چند دقیقه پیامکی مبنی بر میزان خلافی خودرو خود و تعداد دفعه های جریمه را دریافت خواهید نمود.