اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلال در فعالیت شعب بانک ملت البرز


فعالیت شعب بانک ملت استان البرز از ساعت 8:45 امروز سه‌شنبه دچار اختلال شد.

ایسنا: فعالیت شعب بانک ملت استان البرز از ساعت 8:45 امروز سه‌شنبه دچار اختلال شد.

در این باره علی خادمی، مدیر امور شعب بانک ملت استان البرز اظهار کرد: سامانه استعلام ثبت احوال شعب بانک ملت استان البرز از صبح امروز(28مرداد) قطع شده است و علت قطعی، اختلال در سرور ثبت احوال بوده و به سیستم اینترنتی بانک ملت مربوط نمی‌شود.

وی افزود: این اختلال خدمت‌رسانی بعضی خدمات بانکی را با مشکل مواجه کرده است ولی بسیاری از خدمات بانکی همچنان به متقاضیان ارائه می‌شود.

این مقام مسئول علت قطعی سرور ثبت احوال را استفاده همزمان بانک‌ها از این سیستم عنوان کرد و گفت: سرور فعلی توانایی سرویس‌دهی به بانک‌های استان را ندارد.

وی در پایان گفت: اقدامات لازم برای حل اختلال در سامانه ثبت احوال با جدیت در حال انجام است و طبق گفته مسئولان ذیربط این اختلال به زودی برطرف خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ساختمان مدیریت شعب بانک ملت استان فارس (قسمت دوم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت کار شعب بانک ملت در ایام نوروز


بانک ملت با هدف خدمات رسانی به مشتریان در روزهای تعطیل نوروز، تعدادی از شعب خود را به عنوان شعب کشیک اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: بانک ملت با هدف خدمات رسانی به مشتریان در روزهای تعطیل نوروز، تعدادی از شعب خود را به عنوان شعب کشیک اعلام کرد.

با تصویب هیات مدیره، تعدادی از شعب این بانک در تعطیلات نوروز 1394 و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های مصوب نسبت به ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان اقدام خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، شعب منتخب بانک ملت در روز جمعه ۲۹ اسفندماه سال 1393 از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح و در روزهای یکشنبه دوم، دوشنبه سوم و چهارشنبه ۱۲ فروردین ماه سال 1394 از ساعت ۱۰ صبح تا یک بعد از ظهر انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارائه خواهند کرد.