اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلاس 8 میلیاردی از پست بانک



اخبار حوادث - اختلاس 8 میلیاردی از پست بانک

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بررسی‌های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک‌های فروخته شده موفق شد تاکنون مبلغ هشت میلیارد و 16 میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف اختلاس هشت میلیارد و 16 میلیون تومانی در یکی از پست بانکهای استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی در این خصوص گفت: برابر گزارش سازمان بازرسی استان کرمانشاه مبنی بر این که مسئول پست بانک یکی از شهرستان های استان با اعمال متقلبانه ضمن دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حسابشان و به دنبال آن، سریعاً وجه را از حساب آنان برداشت و به حساب دیگری مربوط به خودش واریز می‌کرده است تحقیقات بیشتر و رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بررسی‌های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک‌های فروخته شده موفق شد تاکنون مبلغ هشت میلیارد و 16 میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کند.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه پلیس به حفظ دارایی مردم و بیت المال، بررسی خبر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ با انجام استعلام و تحقیقات لازم و کار کارشناسی صحت این گزارش محرز و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با انجام تحقیقات جامع و علمی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم به بزه انتسابی معترف شد و مبلغ شش میلیارد و 200 میلیون تومان از وجوه مذکور به حساب پست بانک بازگردانده شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته پلیس، وی ادامه داد: متهم نسبت به مبلغ باقی مانده رضایت مشتریان را جلب کرده، لذا به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اختلاس ٣٠٠٠ میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف اختلاس میلیاردی دیگر در بانک دولتی



 

 

گفته می شود پس از حسابرسی های اخیر از یک بانک دولتی در یکی از استان های مرکزی کشور، چند نفر از کارمندان این بانک به اتهام اختلاس میلیاردی دستگیر شده اند و حسب دستور مسئولان قضایی، حساب های بانکی آن ها و تمام اعضای خانواده شان نیز مسدود شده است. یک زن هم که مشتری بانک بوده در این اختلاس دست داشته است که وی نیز بازداشت شده است.../شفاف