اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلاس ۶۱۷ میلیونی دهیار یک روستا



 

فردی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی‌اش در شهرستان خواف استان خراسان رضوی۶۱۷ میلیون ریال اختلاس کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد یزدانی فرمانده انتظامی شهرستان خواف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی با دریافت مدارکی از سوی رئیس شورای اسلامی یکی از روستاهای حوزه استحفاظی مبنی بر اختلاس دهیار روستا که به مدت دو سال مسئولیت این سمت را بر عهده داشته موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محمد یزدانی افزود: با انجام تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد متهم که جوانی ۳۱ ساله است، با سوءاستفاده از موقعیت شغلی‌اش وجوه ناشی از فروش زمین و پروانه ساخت را که از اهالی روستا دریافت می‌کرده و می‌بایست به حساب دهیاری واریز کند را به حساب شخصی‌اش واریز کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده با جمع آوری مستندات کافی ضمن هماهنگی با مقام قضائی متهم را دستگیر که در بازجوئی‌های علمی در مواجهه با مستندات موجود به اختلاس ۶۱۷ میلیون ریال وجه ناشی از فروش زمین و صدور پروانه ساخت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


 اخبارحوادث   - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
عملکرد دهیار چخماقلو و خاطرات این دهیار نمونه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاس 700 میلیونی کارمند بانک از حساب مشتریان


متهم یکی از پرسنل بانک بود که در بازه زمانی مختلف و با توجه به دسترسی به حساب مشتریان وارد اینترنت بانک شده و از حساب آنان وجه برداشت کرده است.

مهر: رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری کارمند بانکی خبر داد که از حساب مشتریان پول سرقت می کرد.

سرهنگ شکریان در این باره اظهار داشت: با دریافت چندین شکایت از مشتریان یکی از بانک‌های تهران مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب آنان به مبلغ هفت میلیارد ریال، ﻤﺄموران اقدامات خود را آغاز کرده و بررسی‌های فنی انجام شده توسط کارشناسان  توانستند متهم را شناسایی کنندو

 وی ادامه داد: متهم یکی از پرسنل بانک بود که در بازه زمانی مختلف و با توجه به دسترسی به حساب مشتریان وارد اینترنت بانک شده و از حساب آنان وجه برداشت کرده است.

 با مشخص شدن موضوع ماموران بلافاصله کارمند بانک را دستگیر کردند که در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد.


معاونت اجتماعی پلیس فتا  به مدیران موسسات و بانک‌ها توصه کرد در انتخاب پرسنل خود دقت بیشتری داشته به خصوص افرادی که به اطلاعات حساب شخصی مشتریان دسترسی کامل دارند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.