اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلاس میلیاردی در یکی از بانک‌های اصفهان



اخبار,اخباراجتماعی  ,تخلفات مالی  در اصفهان

در این پرونده چند تن از کارمندان اداره مالیاتی نیز دست داشته اند و روش فرار نیز جعل فاکتور و اسناد بوده است.

رئیس دادگستری استان اصفهان با اعلام خبر یک فرار مالیاتی از کشف این پرونده در اصفهان خبر داد.

به گزارش تابناک اصفهان، البته این خبر چندی پیش در فضای مجازی و از سوی برخی رسانه ها به صورت غیررسمی نیز مطرح شد.

حال خسروی وفا در این مورد گفته است؛ این پرونده یک فرار مالیاتی 300 میلیارد تومانی بوده است که از سوی چند حسابدار در یک شرکت صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در این پرونده چند تن از کارمندان اداره مالیاتی نیز دست داشته اند و روش فرار نیز جعل فاکتور و اسناد بوده است.

همچنین یکی دیگر از تخلفات مالی سنگین در اصفهان طی ماه های اخیر که اکنون پرونده آن رسانه ای شده است، اختلاس 42 میلیارد و 300 میلیون ریالی در یکی از شعب پست بانک اصفهان است.

این اختلاس از سوی دو نفر از کارمندان این بانک انجام شده و به گفته رئیس دادگستری استان اصفهان متهمان دستگیر شده اند.

  اخبار اجتماعی -  تابناک 


ویدیو مرتبط :
اختلاس ٣٠٠٠ میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاس گر ۶،۵ میلیاردی دانشگاه هنر اصفهان دستگیر شد



 

 اختلاس گر ۶،۵ میلیاردی دانشگاه هنر اصفهان دستگیر شد

 

رییس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری اختلاس گری كه مبلغ ۶،۵ میلیارد ریال از حساب دانشگاه هنر اصفهان اختلاس كرده بود، خبرداد.

سرهنگ مصطفی حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: متهم كه فردی ۳۲ ساله و از كاركنان دانشگاه است پس از سرقت دسته چك و جعل امضای مسئول مالی دانشگاه مبلغ ۶،۵ میلیارد ریال را از حساب دانشگاه برداشت كرده بود.

وی ادامه داد: متهم پس از اختلاس، این مبلغ را صرف خرید طلا كرده است كه پس از دستگیری وی تمامی این مبلغ كه به دلیل بالا رفتن قیمت طلا افزایش قابل توجهی داشته به حساب دانشگاه بازگشته است.

حسین زاده با بیان اینكه این ماجرا از یك ماه پیش به وقوع پیوسته است به ایسنا گفت: در طول یك ماه گذشته عوامل دانشگاه در جریان این اختلاس قرار داشتند و حراست دانشگاه رسیدگی به آن را برعهده داشته است اما پس از ورود پلیس از حدود یك هفته پیش متهم كه متواری شده بود، دستگیر شد.

به گفته وی متهم همدستانی نیز داشته و نیروهای پلیس آگاهی مشغول تحقیقات بیشتر از این افراد هستند كه تا كامل نشدن اطلاعات خبری درباره همدستان وی اعلام نخواهد شد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به ایسنا خاطرنشان كرد: هم اكنون پرونده این اختلاس برای بررسی بیشتر و شناسایی دیگر همدستان متهم در پلیس آگاهی اصفهان در حال بررسی است..... / خبرگزارى ایسنا