اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختلاس‌‌گران چقدر ثروت داشته اند


وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سرمایه اختلاس‌‌گران بلوکه شده،گفت که رقم سرمایه بیشتر از مبلغ اختلاس است. وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سرمایه اختلاس‌‌گران بلوکه شده،گفت که رقم سرمایه بیشتر از مبلغ اختلاس است.

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در باره اخرین پیگیری موضوع اختلاس 3 هزارمیلیارد تومانی گفت:ما کار اطلاعاتی انجام می دهیم و کار اطلاعاتی نیز زمان بر است.
 
وی افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده، مشخص شد بحمدالله سرمایه ای که این مجموعه دارند خیلی بیشتر از رقم اختلاس است و این سرمایه بلوکه شده است.
 
مصلحی ادامه داد: اما الحمدالله دوستان ما کنترل بسیار خوبی روی این مجموعه دارند.
 
وزیر اطلاعات در عین حال تاکید کرد که البته با اقدام دستگاه قضایی دراین زمینه و پیگیری حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور، امیدواریم این کار بزودی به نتیجه برسد و ما نیز با ارائه اطلاعات در خدمت دستگاه قضایی هستیم.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
چگونه اختلاس گران ب وجود می ایند؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاس‌گران چقدر از کشور خارج کردند؟


براساس آنچه که مسئولین مربوطه در رابطه با این پرونده اعلام کردند، بخش کمی از این وجه از کشور خارج شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: براساس آنچه که مسئولین مربوطه در رابطه با پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی اعلام کرده‌اند، حدود 30 میلیارد تومان از این پرونده توسط اختلاس‌گران از کشور خارج شده است.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی گفت: براساس آنچه که مسئولین مربوطه در رابطه با این پرونده اعلام کردند، بخش کمی از این وجه از کشور خارج شده است.

وی افزود: یعنی مبلغی حدود 30 میلیارد تومان از پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از کشور خارج شده و باقی مانده آن در داخل کشور است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نکته اصلی این است که 3 هزار میلیارد تومانی که به اختلاس‌گران داده شده است، ارزش افزوده هم دارد لذا باید ارزش افزوده این مبلغ هم به بیت‌المال مسلمین بازگردد.

موسوی ادامه داد: اینکه در حال حاضر اعلام می‌کنند که پول در کشور موجود است و سرمایه اختلاس‌گران به اندازه‌ای است که می‌تواند بدهی خود را بپردازد، باید ارزش افزوده و درآمدی که از این راه کسب شده هم مورد بررسی و پیگیری واقع شود.

منبع: فارس