اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اختراع اسلحه برای شلیک پنیر!+ تصاویر



یک یوزر یوتیوب موفق شده است اسلحه‌ای که گلوله پنیر شلیک می‌کند اختراع کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان همیشه با غذاهای با کالری بالا مشکل داشته‌اند پس چرا آن‌ها را به عنوان سلاح استفاده نکنیم؟

یک یوزر سایت یوتیوب از خلاقیت خود استفاده کرده است و یک اسلحه ساخته است که به جای گلوله واقعی، گلوله پنیر شلیک می‌کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این فرد خلاق این اسلحه عجیب را با استفاده از یک دستگاه باد مخصوص برگ‌ها، یک لوله و یک ظرف بزرگ برای نگه داشتن گلوله پنیرها درست کرده است.

این اسلحه هرچند اشتها را باز نمی‌کند اما به تعداد زیادی پنیر شلیک می‌‌کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


ویدیو مرتبط :
شلیک با اسلحه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگرداندن صورت مردی پس از شلیک گلوله/ تصاویر نتیجه وسیع‌ترین پیوند صورت



بازگرداندن صورت مردی پس از شلیک گلوله/ تصاویر نتیجه وسیع‌ترین پیوند صورت
ریچارد لی نوریس که در یک حادثه شلیک گلوله در سال 1997 مجروح شد، اکنون با انجام عمل جراحی پیوند صورت پس از 15 سال به راحتی می‌تواند بدون نگرانی از نگاه‌های خیره مردم در خیابانها قدم بزند.
 ریچارد لی نوریس قربانی 37 ساله حادثه شلیک گلوله سال 1997 ، در وسیع ترین عمل جراحی پیوند صورت پس از 15 سال اکنون نه تنها ظاهر صورت بلکه حس بویایی خود را نیز باز پس گرفته است.
نوریس در سال 1997 به طور اتفاقی به صورت خود شلیک کرد، حادثه ای که منجر به از دست دادن بینی و قسمت اعظم لبهای خود شد. درحالی که وی جراحی های متنوعی را برای نجات جانش از سرگذراند اما ظاهر وی به صورت وحشتناکی دگرگون شده بود.
پزشکان و جراحان جراحیهای متعددی را برای بازسازی استخوان فک و دیگر قسمتهای صورتش انجام دادند وی اخیرا نیز در یک جراحی وسیع پیوند صورت شرکت کرد.

جراحی پلاستیک,پیوند صورت

آخرین تصویر نوریس پس از بهبودی عمل جراحی در سمت راست
پزشکان در مرکز پزشکی دانشگاه مریلند در 19 تا 20 مارس در یک عمل جراحی 36 ساعته وسیع ‌ترین عمل پیوند کامل صورت تا به حال شامل دو فک، دندان‌ها و زبان را بر روی او انجام دادند.
جراح ارشد پلاستیک، ادواردو رودریگز که سرپرست این تیم جراحی بود، گفت: این پیوند شامل همه بافت‌های صورتی از پوست سر تا گردن، به همراه عضلات زیرین برای ایجاد حالات چهره و اعصاب حسی و حرکتی برای بازیابی حس و حرکت بود. هدف بازگرداندن کارکرد صورت و نیز ایجاد یک ظاهر خوشایند در بیمار بود.
وی سرپرست تیمی متشکل از 100 نفر از پزشکان، محققین و افراد مختلف بوده که در این عمل جراحی سهیم بوده اند.
ریچارد لی نوریس در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: اکنون می توانم به راحتی در خیابان قدم بزنم بدون این که نگران نگاه خیره عابران باشند. دوستانم در زندگی خود پیشرفت کرده اند، خانواده تشکیل داده و شغلی دارند، اکنون پس از 15 سال انزوا من نیز می توانم به زندگی جدیدی که به من بازگردانده شده ادامه دهم.

جراحی پلاستیک,پیوند صورت

تصاویری از مراحل بهبودی صورت نوریس، به همراه ظاهر اولیه صورت وی پیش از شلیک گلوله
این عمل جراحی با هزینه مالی دفتر تحقیقات نیروی دریایی در آمریکا انجام شده است و محققان اظهار داشتند که روزی این تکنیک ممکن است مورد استفاده برای سربازانی باشد که در جنگ زخمی شده اند.
نوریس 15 سال را در انزوا گذرانده بود، وی از ماسک صورت استفاده می کرد و تنها در شب‌ها به خرید می رفت تا از نگاه خیره دیگران دوری کند.
این بیست و سومین جراحی پیوند صورتی است که در جهان انجام می شود اما به خاطر پیوند کامل صورت، دندان ها، زبان و فک ها کامل ترین جراحی پیوند صورت به شمار می آید که تا کنون انجام شده است..../مهر