اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخبار ضد و نقیض از هلاکت سرکرده خوراسان


در حالی که سوزان رایس مشاور امنیت ملی آمریکا پیش از این حاضر به تایید خبر به هلاکت رسیدن سرکرده گروه خوراسان نشده العربیه از کشته شدن وی خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم: العربیه در گزارشی اعلام کرد که سرکرده گروه خوراسان وابسته به القاعده در بمباران شهر ادلب سوریه به هلاکت رسیده است.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش آمریکا اعلام کرده اند که سرکرده گروه خوراسان و همسرش زمانی که روز سه شنبه شهر ادلب در شمال غرب سوریه بمباران شده به هلاکت رسیده اند.

سوزان رایس پیش از این گفته بود که حملات هوایی آمریکا تاثیر مهمی داشته ولی هنوز معلوم نیست که آیا در این حملات سرکرده گروه خوراسان کشته شده است یا نه.

آمریکا با استفاده از جنگنده های پیشرفته و موشک های کروز مواضع گروه های تروریستی در سوریه را هدف قرار داده است.

سوزان رایس 36 ساعت پس از آغاز حملات هوایی آمریکا به سوریه در مصاحبه با ان بی سی نیوز تاکید کرد که ما فکر می کنیم که این حملات یک تاثیر گذاشته است ، تاثیری مهم. بی شک این آخرین تلاش ما نیست بلکه نخستین موج است.


ویدیو مرتبط :
اخبار ضد و نقیض صداوسیما در مورد سرقت ها برنزی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخبار ضد و نقیض از دستگیری سرکرده تروریست های"جیش العدل"



اخبار,اخبار اجتماعی , دستگیری سرکرده جیش‌العدل

سرهنگ پارسافر گفت: پیگیر موضوع دستگیری سرکرده "جیش‌العدل" هستیم. رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: خبر دستگیری "سلام ریگی" تاکنون تأیید نشده؛ اما از طریق دیپلماسی پیگر این موضوع هستیم تا در صورت تأیید دستگیری، او را به ایران منتقل کنیم.

سرهنگ محمود پارسافر در نشست خبری گفت: مأموران پلیس اماکن روز گذشته طی عملیاتی موفق به کشف بیش از یک میلیون قطعه مواد محترقه و مقادیری داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان گردان شدند. در این رابطه سه مجرم تحت تعقیب مقامات امنیتی هست.

او با تشریح اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مخلان امنیت در چهارشنبه آخر سال گفت: وضعیت این روز در سیستان و بلوچستان به نسبت سایر نقاط کشور بهتر است؛ با این وجود همه تدابیر پیشگیرانه در دست اجرا است. در صورت کشف مواد محترقه در روزهای آینده، خاطیان تا پایان ایام نوروز بازداشت می‌شوند.

پارسافر در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز جابجایی پول و خرید عمومی افزایش می‌یابد؛ مردم استان تا حد امکان از حمل پول نقد خودداری کنند تا تهدیدی مبنی بر کیف‌قاپی متوجه آنها نشود. گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس نیز در ایام نوروز تشدید می‌شود.

اخبار اجتماعی - نسیم آنلاین