اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخبار جدید از «دزدان دریایی کارائیب 5»


اخبار جدید از وضعیت قسمت جدید «دزدان دریایی کارائیب» نشان می دهد بازیگران این فیلم باید به احتمال زیاد سال آینده برابر دوربین قرار بگیرند.

خبرگزاری مهر: به نقل از ایندی وایر، آخرین اخباری که درباره پنجمین فیلم از مجموعه دزدان دریایی کارائیب که «دزدان دریایی کارائیب: مرده ها سخن نمی گویند» نام دارد خیلی خوب نبودند. این فیلم که ابتدا قرار بود تا سال آینده مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و اکران هم شده باشد، به دلیل تکمیل نشدن فیلمنامه از تقویم سینماها بیرون کشیده شده بود.

اما با توجه به اخبار جدید می توان امیدوار بود که تغییرات مثبتی به وجود آمده باشد و اگر جری بروکهایمر، تهیه کننده این فیلم، بتواند کارهای مورد نظرش را انجام دهد، جانی دپ دوباره به زودی بتواند با بودجه عظیم این فیلم در نقش جک گنجیشکه ظاهر شود.

بروکهایمر در فستیوال تلویزیون مونت کارلو جزییات بسیار کوچکی از قسمت بعدی این مجموعه را با طرفداران در میان گذاشت. او گفت: امیدارم که بتوانیم کارمان را بعد از اوایل سال دوباره آغاز کنیم، هدف ما این است.

با توجه به این جمله بروکهایمر هنوز هیچ چیز قطعی نشده است، اما به نظر می رسد امیدی برای کلید خوردن دوباره این فیلم وجود داشته باشد. این در حالی است که خواکیم رونینگ و اسپن سندبرگ هنوز هم برای کارگردانی در این پروژه حضور خواهند داشت.

مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» هنوز هم در صدر پرخرج ترین فیلم های ساخته شده هالیوودی قرار دارند. جدیدترین فیلم این مجموعه که «دزدان دریایی کارائیب: در پایان دنیا» نام داشت و در سال 2007 ساخته شد، با بودجه باورنکردنی 341.8 میلیون دلار تولید شده بود. با این وجود، با توجه به تمام بودجه خرج شده، این فیلم درآمدی کمتر از فیلم های قبلی این مجموعه یعنی «صندوقچه مرد مرده» و «روی موج های بیگانه» داشت.

فیلم «دزدان دریایی کارائیب: در پایان دنیا» در صدر جدول پرهزینه ترین فیلم های ساخته شده هالیوودی قرار دارد. بعد از آن فیلم «کلئوپاترا» محصول سال 1963 با بودجه 44 میلیون دلار قرار دارد که با توجه به میزان تورم چیزی حدود 340 میلیون دلار امروزی است. بعد از این دو هم می توان به فیلم های «تایتانیک» با 294.3 میلیون دلار، «اسپایدرمن 3» با 293.9 میلیون دلار، «در هم پیچیده» با 281.7 میلیون دلار و «هری پاتر و شاهزاده دو رگه» با 275.3 میلیون دلار اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانی دپ و دزدان دریایی کارائیب 5


"جانی دپ" برای بازی در قسمت پنجم "دزدان دریایی کارائیب" با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی وارد مذاکره شده است.

جانی دپ، بازیگر ثابت نقش "جک گنجشک" در 4 قسمت پیشین "دزدان دریای کارائیب" (Pirates of the Caribbean) ، برای بازی در پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم های اکشن نیز وارد مذاکره شده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویترز، جانی دپ که در سال های اخیر بارها عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود را به خود اختصاص داده است، برای بازی در 4 قسمت پیشین "دزدان دریایی کارائیب" درآمدی برابر با 350 میلیون دلار را کسب کرده است.

چهار قسمت قبلی مجموعه فیلم های دزدان دریای کارائیب که "دزدان دریای کارائیب: نفرین مروارید سیاه" (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl)، "دزدان دریای کارائیب: صندوق مرد مرده" (Pirates of the Caribbean: Dead Man`s Chest)، "دزدان دریای کارائیب: در پایان جهان" (Pirates of the Caribbean: At Wirld`s End) و "دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه" (Pirates of the Caribbaen: On Stranger Tides) نام دارند به ترتیب در سال های 2003، 2006، 2007 و 2011 میلادی اکران شده اند.

همچنین قسمت اول این مجموعه فیلم ها فروشی برابر با 654 میلیون دلار، قسمت دوم آنها فروشی برابر با یک میلیارد و 66 میلیون و قسمت سوم آنها نیز درآمدی برابر با 963 میلیون دلار را برای خود رقم زده اند.

قسمت چهارم این مجموعه فیلم های اکشن که در حال حاضر روی پرده سینماها است با فروشی برابر با یک میلیارد و 7 میلیون دلار، پس از فیلم های سینمایی "آواتار" (Avatar)، "تایتانیک" (Ttanic)، "ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه" (The Lord of the Rings: The Return of the King)، "دزدان دریای کارائیب: صندوقچه مرد مرده"، "داستان اسباب بازی 3" (Toy Story 3) و "آلیس در سرزمین عجایب" (Alice in Wonderland)، عنوان هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان را نیز به خود اختصاص داده است.