اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخبار تایید نشده از مرگ رئیس جمهور الجزایر



اخبار,اخبار بین الملل ,رئیس‎جمهور الجزایر

منابع رسانه ای مغرب و الجزایر گزارش دادند که "عبدالعزیز بوتفلیقه" رئیس‎جمهور الجزایر در یک مرکز درمانی در سوئیس درگذشت.

در همین حال نشریه سوئیسی " الین ژولیس" گزارش داد: عبدالعزیز بوتفلیقه در سن 75 سالگی که بر اثر عارضه ناگهانی به بیمارستان وال دو گراس در پاریس بستری شده بود به یک مرکز درمانی در سوئیس انتقال یافته بود.

بنابر این گزارش، بوتفلیقه در این مرکز درمانی در سوئیس درگذشت.

از سوی دیگر یک منبع آگاه الجزایری که خواست نامش فاش نشود ضمن تکذیب این خبر گفت: انتشار این خبر یک شایعه درشبکه های اجتماعی است.

 

اخبار بین الملل - میزان

 


ویدیو مرتبط :
قرائت عبدالرحمن در حضور رئیس جمهور الجزایر - 2009

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه مرگ رئیس جمهور الجزایر رد شد



اخبار,اخباربین الملل ,مرگ رئیس جمهور الجزایر


 اخبار بین الملل -  شایعه مرگ رئیس جمهور الجزایر رد شد

رئیس جمهور الجزایر پس از گذراندن دوره بیماری، چهارشنبه با فرستاده سابق سازمان ملل در سوریه دیدار و در باره تحولات کشورهای همسایه بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی الجزایر، «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهور الجزایر چهارشنبه (روز گذشته) در این کشور با «اخضر الابراهیمی» فرستاده سابق سازمان ملل به سوریه دیدار کرد.

بوتفلیقه با این دیدار خود، اخبار و شایعات مرگ خود را نیز عملا تکذیب کرد.

الابراهیمی ضمن ابراز خرسندی از بهبود وضعیت جسمانی رئیس جمهور الجزایر تأکید کرد که در این دیدار درباره رخدادهای این کشور و کشورهای همسایه بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

بوتفلیقة 27 آوریل سال گذشته بر اثر ابتلا به عارضه سکته مغزی برای درمان به بیمارستان نظامی «وال دوگراس»، پاریس منتقل شد  .

وی با بیان اینکه با بوتفلیقه در باره مشکلات منطقه از جمله کشور مالی سخن گفته است، تصریح کرد که الجزایر در یک اقدام مشترک با کشورهای دیگر برای کمک به این کشور همسایه نقش اصلی را ایفا کرده است و در حل مشکلات لیبی، سوریه و یمن نیز عهده‌دار نقش اصلی بوده است.


 اخبار بین الملل - فارس