اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخاذی با لباس مامور اداره برق



دو پسر سابقه دار که با لباس مامور اداره برق از کسبه اخاذی می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 13 و 30 دقیقه دوم بهمن ماه یکی از شهروندان ساکن محدوده نارمک ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ از قصد اخاذی چند جوان تحت عنوان مامور اداره برق خبر داد.

بلافاصله تیمی از کلانتری گلبرگ جهت بررسی موضوع به محله نارمک، خیابان مدائن مراجعه کردند که ماموران انتظامی پس از حضور در محل طی گفتگویی با مالک کارگاه دریافتند که دقایقی پیش دو جوان با لباس اداره برق به این کارگاه مراجعه کرده و به بهانه خراب بودن کنتور قصد اخاذی داشتند که وقتی مالک کارگاه با اداره برق تماس می گیرد، متوجه فرار 2 جوان شیاد می شود.

به دنبال این موضوع بلافاصله با اخذ مشخصات دو مامور قلابی اداره برق، گشت های متمرکز خود را در سطح منطقه آغاز کردند که پس از گذر 40 دقیقه توانستند دو پسر جوان را که در حال پرسه زنی با لباس اداره برق بودند، دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

در کلانتری مشخص شد، دو جوان دارای چندین فقره سابقه زورگیری و سرقت هستند و مدت ها بود که با همین روش از کسبه محدوده نارمک اخاذی می کردند.

سرگرد حسن نورآبادی، رییس کلانتری 147 گلبرگ با اعلام این خبر، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائمشان در اختیار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


   اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
برق گرفتگی و مرگ ناگهانی مامور اداره برق جلوی چشم همه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مامور قلابی اداره برق در دام پلیس



 

 

مامور قلابی اداره برق در دام پلیس

 

فردی که با معرفی خود به عنوان مامور اداره برق در پاکدشت، اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز و کنتور تقلبی می کرد، با ۷ کنتور تقلبی دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، "سرهنگ جمال نیک جو " فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت شرق استان تهران در این رابطه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مامور اداره برق با دریافت وجه زیاد اقدام به نصب کنتور برق تقلبی و غیر مجاز برای کارگاه یا کارخانه آنان کرده موضوع سریعا در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود، با توجه به شکایت و مراجعه تعداد زیادی از شهروندان در این خصوص ، ماموران بلافاصله تحقیقات غیر محسوس را آغاز و در بررسیهای اولیه دریافتند متهم با سوء استفاده از عنوان اداره برق اقدام به اعمال غیر قانونی و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

سرهنگ نیک جو ادامه داد، در ادامه بررسیهای انجام شده توسط ماموران مشخص شد متهم با نصب ۷ کنتور تقلبی و غیر مجاز از ۱۷ نفر از شهروندان کلاهبرداری و پس از اطلاع از آغاز تحقیقات پلیس در این خصوص با صدور چک های بلا محل و همچنین صدور ۸ فقره چک سرقتی و جعلی سعی در جلب رضایت شاکیان را داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد : با کشف ۷ کنتور تقلبی و تحویل آنها به اداره برق ، نماینده حقوقی این اداره خسارت وارده از این اقدام غیر قانونی متهم را بالغ بر ۶۸ میلیون تومان اعلام داشت.

این مقام آگاه انتظامی بیان داشت : سرانجام با اقدامات گسترده اطلاعاتی ، ماموران مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

بر پایه این خبر متهم به نام (موسی – خ) پس از دستگیری و رویارویی با شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری و استفاده از چکهای جعلی و سرقتی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه با بیان این مطلب که با دستگیری متهم هر روز بر تعداد شاکیان این پرونده و افرادی که به این طریق از آنان کلاهبرداری شده است افزوده می شود از شهروندان خواست تا برای پیگیری شکایات خود به اداره پلیس آگاهی مراجعه نمایند.... / شبکه خبری برنا