اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخاذی با تهدید ربودن دختر خانواده/ سناریوی خواستگار سابق برای گرفتن انتقام



 

پلیس آگاهی شهرستان بینالود خراسان رضوی فردی که با عنوان مسافر اقدام به سرقت خودرو کرده بود و سپس با تهدید ربودن دختر خانواده قصد اخاذی داشت را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران و در تشربح جزییات این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید با شیوه زورگیری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: متهمان به عنوان مسافر از مشهد به مقصد روستای ویرانی سوار خودرو شده و هنگام رسیدن به مقصد با استفاده از تاریکی هوا و خلوت بودن محل، راننده را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: زورگیران سارق با برقراری تماس درخواست مبلغ سه میلیون در قبال استرداد خودرو و مدارک می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت:آن‌ها در ادامه با تهدید به ربودن دختر خانواده درخواست مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کردند و پلیس با استفاده از شگردهای خاص متهم اصلی را شناسایی و پس از کشف مخفیگاهش وی را دستگیر می‌کند.

سرهنگ ساداتی در ادامه بیان داشت:با دستگیری متهم، پرونده پیچیده‌تر شد و مشخص شد "بهرام" خواستگار فردی به نام "افسانه" بوده و به دلیل پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواج او با سرقت سیم کارت و مدارک شناسایی وی قصد بی‌آبرو کردن این خانم را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطر نشان کرد:تحقیقات برای دستگیری همدست "بهرام" در حالی ادامه دارد که متهم با تشکیل پرونده و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سنت زشت ربودن دختر قزاقستانی توسط خانواده خواستگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخاذی و انتقام‌گیری انگیزه ربودن دختر ٣٠ساله



 سه آدم‌ربا که به انگیزه انتقام و اخاذی، دختری ٣٠ساله را در شیراز ربوده بودند، دستگیر شدند.

 سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: فردی به مأموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد دختر ٣٠ساله وی که در یک شرکت بیمه مشغول به کار است، تا ساعت پنج عصر در محل کار خود حضور داشته اما پس از خروج از محل کار به منزل بازنگشته است.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد دختر ربوده‌‌شده با تلفن همراه خود با پدرش تماس گرفت و عنوان کرد وی را به‌زور ربوده‌اند و پدرش باید ٤٠‌ میلیون تومان به ‌حساب او واریز تا وی این مبلغ را به آدم‌ربایان پرداخت کند. فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی از موضوع، آزادی گروگان و شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. گودرزی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد گروگان‌گیر شناسایی شد و مأموران متهم را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات انجام‌‌شده، متهم به آدم‌ربایی اقرار کرد و مأموران متوجه شدند فرد ربوده‌‌شده در منزلی واقع در اطراف شیراز محبوس شده است. فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مأموران بلافاصله به آن محل رفتند و ضمن آزادی دختر ربوده‌‌شده، همسر متهم را که در آن منزل بود و در این آدم‌ربایی با متهم همکاری کرده بود، دستگیر کردند. گودرزی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد زنی که پیش‌ از این از همکاران فرد ربوده‌‌شده بوده و کد بیمه وی معلق شده بود، به انگیزه انتقام‌جویی و اخاذی، فرد گروگان‌گیر و همسرش را تطمیع به آدم‌ربایی کرده است.

وی گفت: این زن نیز توسط مأموران دستگیر شد و هر سه متهم پس از معرفی به مقام قضائی روانه زندان شدند.


 اخبار  حوادث -  شرق