اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخاذی از کسبه بازار با اسپری لیدوکائین




اخبار حوادث - اخاذی از کسبه بازار با اسپری لیدوکائین/مامور قلابی شهرداری دستگیر شد

مرد جوانی که با استفاده از جعل عنوان و لباس شهرداری از کسبه و دستفروشان بازار تهران اخاذی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی و همچنین شکایات کسبه بازار تهران مبنی بر اینکه فردی به هویت "اژدر" تحت عنوان مامور شهرداری اقدام به گرفتن وجوه نقد از  کسبه به ویژه دستفروشان محدوده بازار می کند پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.
 
در این رابطه اکیپی از کارآگاهان دایره تجسس تحقیقات خود را آغاز کردند و با اعلام موضوع از طریق شبکه پیام کلانتری به تمام واحدهای گشتی عملیات گسترده خود را برای شناسایی  دستگیری متهم از سرگرفتند.
 
گشت زنی های هدفمند ماموران آغاز شد تا اینکه ساعت 11صبح 25 اسفندماه یکی از واحدهای گشت کلانتری حین گشت زنی در بازار سید اسماعیل بود که دو نفر به هویت "داود" و "هدایت"که از کسبه بازار بودند به واحد گشتی مراجعه و بیان نمودند كه فردی به هویت "اژدر" كه خود را مامور شهرداری معرفی نموده و لباس مامورین سد معبر را بر تن دارد به بهانه های مختلف اقدام به گرفتن پول،وجوه نقد  و اجناس از افراد می نماید.
 
لذا ماموران با عنایت به اینکه احتمال می‌دادند نامبرده همان جاعل مامور نمای معروف تحت تعقیب بازار باشد بلافاصله به محل اعزام و متهم را درحال اخاذی از کسبه بازار مشاهده می نمایند که متهم به محض مشاهده مامورین اقدام به فرار می نماید که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و متهم نهایتاً دقایقی بعد دستگیر می‌شود.
 
در بازرسی بدنی از متهم یك عدد بیسیم،یك عدد كمربند پلیسی،یك عدد دستبند فلزی قلابی و یك عدد گاز اشك آور به همراه یك عدد اسپری بی‌حس کننده لیدوكائین و 2 عدد تلفن همراه كشف گردید.
 
متهم پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل و پس از انتقال به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
سرهنگ حسین تمیزی رییس کلانتری 113 بازار با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجاییکه در آستانه فرارسیدن سال نو قرار داریم و خیل عظیمی از شهروندان برای خرید شب عید به بازار بزرگ تهران مراجعه می کنند و با عنایت به اینکه افراد سودجو تحت پوشش مامورین سد معبر و یا پلیس با جعل عنوان مامورنما اقدام به اخاذی از دستفروشان و مردم می کنند از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض کسبه بازار تهران به اجرای پروژه اشتباه شهرداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخاذی شبانه دو مامور قلابی حفاظت نیروی انتظامی در اطراف بازار



اخبار حوادث - اخاذی شبانه دو مامور قلابی حفاظت نیروی انتظامی در اطراف بازار

دو مامور قلابی که با معرفی خود به عنوان عوامل حفاظت نیروی انتظامی از مردم اخاذی می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 3:15، بیست و پنجم آبان ماه ماموران کلانتری 113 بازار هنگام گشت زنی در خیابان امیر کبیر به خودروی پرایدی با دو نفر سرنشین که در حال تردد بود، مشکوک شدند.
 
ماموران پس از متوقف کردن خودرو از راننده و سرنشین بازجویی کردند که بیان داشتند: از کارکنان نیروی انتظامی هستند و در اداره گذرنامه فعالیت می‌کنند و برای اثبات حرف خود یک برگ مهر شده حفاظت نیروی انتظامی را به ماموران ارئه دادند.
 
در ادامه ماموران با بررسی خود متوجه شدند که برگه جعلی بوده و همچنین در بازرسی از آنان یک عدد بیسیم تقلبی نیز کشف شد که هر دو متهم به کلانتری منتقل شدند.
 
سرهنگ حسین تمیزی رئیس کلانتری 113 بازار، درباه این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: دو متهم به عنوان جعل عنوان و اخاذی به نام مامور حفاظت نیروی انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شدند.
 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران