اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخاذی از دستفروشان مترو با لباس پلیس


پسر جوانی که با پوشیدن لباس نظامی از دستفروشان مترو اخاذی می‌کرد، توسط ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه دروازه شمیران دستگیر و تحویل کلانتری بهارستان گردید.

روزنامه مردم سالاری: پسر جوانی که با پوشیدن لباس نظامی از دستفروشان مترو اخاذی می‌کرد، توسط ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه دروازه شمیران دستگیر و تحویل کلانتری بهارستان گردید.

 روز دوشنبه مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو دروازه شمیران دستگیری پسر جوانی را که ملبس به لباس نظامی بود را به کلانتری بهارستان گزارش دادند.

ماموران کلانتری پس از حضور در ایستگاه مترو فرد مذکور را بازداشت و جهت بررسی به کلانتری انتقال دادند.

در کلانتری مشخص شد این فرد به هویت مسعود 21ساله با پوشیدن لباس نظامی از مسافران مترو به ویژه دستفروشان و دختر و پسران اخاذی می‌کرده است.

 همچنین در بازرسی بدنی از این متهم یک عدد اسپری خوشبوکننده که با نوار چسب مشکی پوشانده شده بود و یک رشته دستبند فلزی به همراه یک عدد گوشی کشف و ضبط گردید.

 رییس کلانتری 109 بهارستان سرهنگ عطاالله خالقی درباره این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به چندین مورد اخاذی با لباس پلیس، به دلیل غصب عناوین نظامی و جعل عنوان جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
گیر کردن لباس به در مترو و...........

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این دزد با لباس پلیس از مردم زورگیری و اخاذی می کرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث, زور گیری

مردی که با لباس نیروی انتظامی اقدام به سرقت، زورگیری و اخاذی از شهروندان می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، ساعت 03:25 دوم شهریورماه گشت انتظامی خودرویی یگان  کلانتری 144جوادیه تهرانپارس در حین گشت زنی در خیابان امین کوچه 188 شرقی به یک دستگاه پراید سفید  با دو نفر سرنشین که یکی از آنان ملبس به لباس ناجا بود مظنون شده و درصدد توقف خودرو مذکور برآمدند که به محض مشاهده مامورین متهمان از محل متواری شدند.

در ادامه طی تعقیب و گریز صورت گرفته خودرو مذکور از حوزه استحفاظی خارج که ضمن هماهنگی با اپراتور سرکلانتری ، از کلانتریهای همجوار 126 تهرانپارس،147گلبرگ و136 فرجام درخواست نیروی کمکی شد که در طول مسیر متهمین بصورت یک طرفه اقدام به پرتاب اشیاء زیادی از خودروی خود به بیرون اقدام کردند که عوامل انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 6تیر جنگی به سمت خودرو متهمان کردند که در نهایت باعث توقف خودروی موصوف در زیر پل استخر شد.

در بازرسی از داخل خودروی متهمان اموالی از قبیل 4 عدد چراغ جلو پراید-یک جفت کابل اتصال باطری2 عدد باند-1عدد ضبط جی وی سی بدون پنل-1عدد پنل سونی1جفت راهنما-1دستگاه پمپ شیشه شور کشف و از راننده خودرو که ملبس به نیروی انتظامی بود مقدار حدوداً35 سانت موادمخدر مشکوک به شیشه کشف و به همراه سرنشین به هویت "مهرداد" 30 ساله دستگیر میگردند.

برابر اعلام کلانتری 136 فرجام شهروندی به هویت "علی" به کلانتری 144جوادیه تهرانپارس مراجعه و اظهار داشته متهم ملبس به لباس ناجا از وی اخاذی و متواری شده است.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری رییس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در نهایت خودرو به پارکینگ انتقال و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل گردیدند.

رییس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس خاطر نشان کرد:متهمان تحت پوشش مامور ناجا اقدام به سرقت لوازم خودرو شهروندان و همچنین اخاذی و زورگیری از شهروندان می کردند که پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران