اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اخاذی از افغان‌ها با کارت پایان خدمت!



سه دوست تبهکار که با نشان دادن کارت پایان خدمت خود را مامور پلیس معرفی می‌کردند و دست به اخاذی از اتباع افغان می‌زدند، توسط پلیس دستگیر شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 00:30 بامداد 20 خرداد ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر اینکه عوامل پلیس آگاهی تهران بزرگ هنگام گشت زنی زیر پل بعثت به مورد مشکوکی برخوردند و چند متهم را دستگیر نموده‌اند، سریعا ماموران تخصصی این یگان به موقعیت اعزام شدند.

با حضور ماموران مشاهده شد سه نفر موتور سوار (هیوندا) خود را مامور معرفی نمودند و قصد بازدید بدنی دو نفر تبعه افغانی و  اخاذی از آنان را داشتند که توسط پلیس دستگیر و به مقر منتقل شدند.

متهمان خود را "پیام"،"رامین" و "مسلم"معرفی کردند که متهم ردیف اول "پیام" اعتراف کرد با ارائه کارت پایان خدمت به افراد تبعه افغان خود را مامور معرفی و از آنان اخاذی می کردند.

سرهنگ احمد صالحی رییس کلانتری 117جوادیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
به چاقها کارت پایان خدمت داده نمیشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر: کارت پایان خدمت سید محمد خاتمی



تصویر: کارت پایان خدمت سید محمد خاتمی...

تابناک


خاتمی,محمدخاتمی,عکس کارت پایان خدمت خاتمی,اخبار سیاسی,اخبار ایران