اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمقانه‌ترین ایده‌هایی که صاحبانشان را ثروتمند کردند (+تصاویر)



همیشه در مورد ایده‌های افراد مختلف می‌شنویم که باعث شده آن‌ها بسیار پولدار شوند. در اینجا چند اختراع و ایده بسیار عجیب و پیش‌پا افتاده را می‌خوانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،همیشه در مورد ایده‌های افراد مختلف می‌شنویم که باعث شده آن‌ها بسیار پولدار شوند. در اینجا چند اختراع و ایده بسیار عجیب و پیش‌پا افتاده را می‌خوانیم.

هنری فورد اتومبیل و بیل گیتس مایکروسافت را خلق کرد که باعث شد آن‌ها افراد ثروتمندی شوند. اختراعاتی هم هستند که هرچند ممکن است احمقانه یا مسخره به نظر برسند، بسیار کاربردی هستند و فروش خوبی دارند. در اینجا بعضی از این اختراعات را می‌خوانیم که شاید احمقانه برسند اما فروشی بیش از آنچه دانشتند که صاحبان ایده‌ها تصور می‌کردند.

1.    برگه استراحت از پزشک: کاری که این شرکت انجام داده راه حل مناسبی برای افرادیست که تصمیم گرفتند یک روز سرکار نروند ولی بهانه قابل قبولی پیدا نکردند. مردم حاضرند 25 دلار بدهند تا یکی از این برگه‌ها را تهیه کنند و یک روز از سرکار رفتن خودداری کنند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ایده

 

2.    جناق خوش‌شانسی: باور نمی‌کنید اگر بشنوید کسی میلیون‌ها دلار از این ایده سود برد. همانطور که می‌دانید هر مرغ یا بوقلمون تنها یک استخوان جناق دارد که به این معنیست تنها یک نفر می‌تواند آن را بشکند و آرزو کند. این کمپانی با تولید جناق‌های پلاستیکی این امر را امکان‌پذیر کرده هر فرد بتواند به آرزوی خود برسد. این شرکت با این ایده حدود 4 میلیارد دلار دارمد کسب کرده‌است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ایده

 

3.    وب سایت میلیون دلاری: الکس تیو خالق این ایده، وب سایتی ایجاد کرد که در آن از کسانی که قصد تبلیغ محصولاتشان را داشتند خواست تا هر کدام یک پیکسل از وب سایتش را بخرند. تنها در 4 ماه او این ایده را به تعداد زیادی شرکت تبلیغاتی فروخت و از این طریق به راحتی 1 میلیون دلار بدست آورد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ایده

 

4.    ایمیل بابانوئل: در اینجا افرادی که وقت یا حوصله ندارند. این افراد از این شرکت می‌خواهند تا نامه‌ای از طرف بابانوئل برای کودکانشان بنویسند. این شرکت از سال 2002 حدود 300 هزار نامه فرستاده که مبلغ هر نامه حدود 10 دلار بوده‌است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,ایده

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ایده: کلاژ تصاویر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین و ثروتمند ترین زنان در دنیای سینما +تصاویر



دنیای سینما همیشه برای مخاطبانش از جذابیت فراوانی برخوردار بوده است معمولا هنرپیشه های خانم به خاطر مسائلی چون زیبایی و استعداد و ثروتشان شناخته میشوند و مورد توجه قرار میگیرند و به این طریق به قلب مخاطبان خود راه پیدا میکنند در این خبر شمارا با 10 هنرپیشه که به اسطوره ای در سینمای غرب تبدیل شده اند آشنا میکنیم.

مریل استریپ: او یکی از افسانه های هالیوود است و نقش های زیادی ایفا کرده است. وی حدود 17 بار نامزد دریافت جایزه های مختلف شده است و توانسته است 3 تای آنها را از آن خود کند.

زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

کیت وینسلت: او اصالتا انگلیسی است و والدین او هردو هنرپیشه بوده اند او کار خود را از سن 17 سالگی با بازی در "مخلوقات بهشتی" شروع کرده است و نقطه عطف بازیگری اش در فیلم "تایتانیک" در سال 1997بود. او یک بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.


آنجلینا جولی: او یکی از پر درآمدترین های هالیوود است وی در زمینه کارگردانی هم فعالیت دارد و موفق به دریافت جایزه بهترین نقش مکمل در جشنواره اسکار شده است.

زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

جولیا رابرتز: زن زیبا برای او موجی از موفقیت به همراه داشت. او بنرده جایزه بهترین هنرپیشه آکادمی شده است و در سال 2005 و 2006 در لیست پردرآمدهای هالیوود بوده است.

 


 

جنیفر انیستون:او با سریال تلویزیونی "دوستان" شناخته شد و یک فرد موفق در زمینه هنرپیشگی و تهیه کنندگی و کارگردانی است. او در سال 2011 رتبه سوم پردرآمدهای هالیوود را از آن خود کرد.
زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

مرلین مونرو: او یکی از زیباترین هنرپیشه های سالهای دور سینمای هالیوود است. وی در دهه 50 فعالیت میکرد و در هر فیلمی حضور داشت آن فیلم به فروش میلیونی دست پیدا میکرد.


ناتالی پرت من:او استعدا فوق العاده ای در عرصه هنر دارد. بازی او فوق العاده تاثیر گذار است و نامزد دریافت جایزه های زیادی در این زمینه شده است.

زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

آئودری چپ برن: او اصالتا بریتانیایی است. او در فیلمهای کمی حضور داشته است اما حضور در آثار کلاسیک و به یاد ماندنی تاریخ سینما از او یک اسطوره ساخت. او در زمان حضورش در سینما الهام بخش طراحان دنیای مد بود..


کاترین زتا جونز:او یکی از موفقترین ها در عرصه های اقتصادی سینماست.او اهل ولز است و در فیلمهای بسیار مشهوری چون "نقاب زورو" و "ترافیک " حضور داشته است.

 زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

الیزابت تیلور: او از شهرت بسیار بالایی برخوردار بود. و موفقیت و شهرت و ثروت و زیبایی را با هم داشت. وی برنده 2 جایزه آکادمی بود و نقشهای بیاد ماندنی ایفا کرده است.

منبع:pardad.ir