اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمد نجفی: چهره‌ ها دنبال تبلیغ پفک نباشد!


احمد نجفی مجاز شدن تبلیغات توسط چهره‌های هنری و ورزشی را اقدامی پسندیده‌ دانست و در عین حال گفت: به شرط اینکه چهره‌ها جایگاه خودشان را در این زمینه حفظ کنند و به دنبال تبلیغات چیپس و پفک نروند.

 خبرگزاری ایسنا: احمد نجفی مجاز شدن تبلیغات توسط چهره‌های هنری و ورزشی را اقدامی پسندیده‌ دانست و در عین حال گفت: به شرط اینکه چهره‌ها جایگاه خودشان را در این زمینه حفظ کنند و به دنبال تبلیغات چیپس و پفک نروند.

این بازیگر  در ادامه مطلب بالا درباره لغو قانون ممنوعیت استفاده از چهره‌ها در تبلیغات، عنوان کرد: آزاد شدن تبلیغات از سوی هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور کار بسیار خوبی است، فقط در این زمینه یک نکته را فراموش نکنیم و آن هم این که تبلیغات با حضور چهره‌ها فقط به نفع هنرمندان و ورزشکاران نیست؛ چراکه حضور چهره‌ها در امر تبلیغات می‌تواند به فروش محصولات ایرانی کمک زیادی کند. این امر به رونق بخشیدن بازار ایران کمک می‌کند؛ چیزی که این روزها به ویژه اقتصاد‌دانان روی آن تمرکز کرده‌اند و خود این اتفاق می‌تواند کمک موثری در عرضه بهتر محصولات در ایران و به ویژه تشویق مردم برای خرید محصولات و کالاهای ایرانی باشد.

وی در همین راستا یادآور شد: مردم به بسیاری از چهره‌های هنری و ورزشی اعتماد دارند و همین مساله به این که محصولات ایرانی راحت‌تر به فروش برسند، کمک می‌کند؛ بنابراین امیدوارم این اتفاق استمرار داشته باشد و فقط به شکل فصلی اتفاق رُخ ندهد. تصورم این است که این اقدام یکی از بهترین کارهایی است که وزارت ارشاد آن را انجام داده است.

نجفی سپس در پاسخ به اینکه چه پیشنهاد و توصیه‌ای به چهره‌های جوانی که قرار است وارد امر تبلیغات شوند، دارد؟ خاطرنشان کرد: چهره‌ها خودشان باید متوجه باشند که از چه صنفی در حال حرکت هستند، همچنین در عین حال باید کاملا مطلع باشند که با چه شرکت‌هایی کار می‌کنند تا مشکل ایجاد نشود؛ مشکلاتی از قبیل اینکه شرکت‌ها پولشان را پرداخت نکنند و یا محصولاتی را تبلیغ کنند که برای سلامتی جامعه مضر باشد.

این کارگردان سینما در عین حال تصریح کرد: هنرمندان و ورزشکارانی که کالاهای ایرانی را تبلیغ می‌کنند، باید جایگاه خودشان را حفظ کنند و به دنبال پفک‌بازی نروند و هر کسی مبلغ زیادی به آنها پیشنهاد کرد، قبول نکنند و کمی در این زمینه دقت کنند؛ چراکه اگر این مقوله به جایی برسد که مشکل ایجاد شود، مجددا این قضیه قطع خواهد شد؛ بنابراین توصیه‌ام به چهره‌های جوان این است که مراقب باشند و بدانند که با چه شرکت‌هایی کار می‌کنند.

وی به گفته‌هایش اضافه کرد: چهره‌ها بیشترین سعی‌شان را روی تبلیغ تولیداتی بگذارند که نیاز مردم هستند و برای سلامتی جامعه ضرر ندارند. چهره‌ها در زمینه تبلیغات باید حد و حدودی را برای خودشان تعریف کنند تا بتوانند در این کار موفق شوند. همچنین در عین حال شرکت‌های بزرگ ایرانی نیز باید کمی قدر چهره‌ها را بدانند؛ چراکه آنها مجانی به شهرت نرسیده‌اند و برای این کار زحمت کشیده‌اند و حالا مردم چهره‌ها را دوست دارند، بنابراین آنچه شایسته است را انجام دهند و از تبلیغ کالاهای مضر پرهیز کنند؛ ما شرکت‌ها و محصولات زیاد خوبی در کشورمان داریم که می‌توانیم آنها را تبلیغ کنیم.

این بازیگر همچنین بیان کرد: زمانی که هنرمندان و ورزشکاران چهره، شأن و جایگاه خودشان را در زمینه تبلیغات حفظ کنند، شرکت‌های خوب هم بیشتر جذب آنها می‌شوند و این اتفاق برای خودشان هم خوب است. در کل امیدوارم خط قرمزهایی که پیش از این در امر تبلیغات حاکم بود و در حال حاضر برداشته شده است، هم به سینمایی‌ها کمک کند که از این طریق درآمدی برای خودشان داشته باشد و هم اینکه به فروش و عرضه محصولات خوب کشورمان کمک کند تا مردم بیشتر به سمت خرید محصولات داخلی روی بیاورند.

احمد نجفی در پایان گفت‌وگویش با ایسنا در پاسخ به اینکه اگر در امر تبلیغات پیشنهادی به شما شود، می‌پذیرید؟ گفت: تا به حال اصلا به این موضوع از طرف خودم فکر نکرده‌ام؛ چراکه خیلی اهل این برنامه‌ها نیستم؛ ضمن اینکه تاکنون هم پیشنهادی در این زمینه به من نشده است. هر زمان که پیشنهادی شد حتما تصمیم خواهم گرفت.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ جالب پفک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره های ورزشی در تشییع احمد رضایی



 

 

 

چهره های ورزشی در تشییع احمد رضایی

 

پیكر احمد رضایی صبح دیروز شنبه از شهرك شهید دقایقی مقابل منزل محسن رضایی با حضور جمعی از شخصیت‌های لشكری و كشوری و مردم و خانواده این مرحوم تشییع شد.

 

تابناک:آیت الله موحدی کرمانی نماینده سابق ولی فقیه در سپاه بر پیکر احمد رضایی نماز خواند و سپس پیکر وی برای تدفین به امامزاده صالح (ع) تجریش منتقل شد. مرحوم رضایی هفته گذشته در محل اقامتش در هتلی در دوبی درگذشت.

در مراسم تشییع مرحوم احمد رضایی در شهرك شهید دقایقی شخصیتهای سیاسی همچون علی لاریجانی، محمد باقر قالیباف،سردار علی فضلی، حجت الاسلام موحدی کرمانی، حجت الاسلام شهاب مرادی، شمخانی، عادل آذر، رویانیان،رفیق دوست،سردار اعلائی،مهدی دانشور و روح الامینی و تنی چند از چهره های معروف ورزشی از جمله علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال ، محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس ، عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ ، علی انصاری و حسین هدایتی اعضای سابق هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس ، اکبر غمخوار مدیرعامل سابق پرسپولیس ، شفق عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال ، علی امیری معاون باشگاه استقلال ، آیت الهی رئیس سابق هئیت شنا ، آرش میراسماعیلی قهرمان سابق جودو جهان ، عباس جدیدی قهرمان سابق کشتی جهان ، بهزاد غلامپور بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و چندین ورزشکار دیگر حضور داشتند .