اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد هم خشکسالی را به گردن "دشمن" انداخت: در این جنگ هم پیروز می شویم!



معرکه ی جدیدی به نام "خشکسالی" با اظهارنظر رییس جمهور جدی تر شد

احمدی نژاد هم خشکسالی را به گردن "دشمن" انداخت:در این جنگ هم پیروز می شویم!

در حالی که طی هفته های اخیر، بارها معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست «خشکسالی‌های موجود در ایران و کشورهای اطراف را ناشی از تخلیه بار ابرها توسط برخی کشورها» دانسته بود، محمود احمدی نژاد نیز وارد این معرکه شد و بر اظهارنظر معاون خود تاکید کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : در حالی که طی هفته های اخیر، بارها معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست «خشکسالی‌های موجود در ایران و کشورهای اطراف را ناشی از تخلیه بار ابرها توسط برخی کشورها» دانسته بود، محمود احمدی نژاد نیز وارد این معرکه شد و بر اظهارنظر معاون خود تاکید کرد.

بنابراین گزارش، وی که این اظهارات را در سفر به گلستان مطرح کرده، با اعلام اینکه کشور درگیر مسئله خشکسالی است، گفت: بخشی از این خشکسالی غیرعمدی و به دلیل ایجاد صنعت بوده و بخشی هم عمدی است و دشمن با تخلیه ابرهایی که به سمت کشور می‌‌آید، یک جنگ نامتعادل انسانی به پا کرده است.

محمود احمدی نژاد با تاکید بر افزایش سرمایه‌گذاری در احداث سد و شبکه‌های آبیاری در نوار شمالی کشور، گفت: کشور ما درگیر مسئله خشکسالی است و هرچقدر در بخش آب در کشور سرمایه گذاری کنیم، کم است.

رئیس جمهور اظهار داشت: استان گلستان یکی از استان‌های پربارش کشور است به نحوی که بارش در تمام استان یکسان نیست و در نوار شمالی حداقل 220 میلی‌ متر است که ایجاد سد دانشمند در محدوده کم‌ بارش گلستان واقع شده و سرمایه‌ گذاری در نوار شمالی، احداث سد و شبکه ‌های آبیاری باید افزایش یابد.

احمدی نژاد تصریح کرد: با تحولاتی که در اقلیم به وجود آمده کشور رو به‌ خشکسالی می ‌رود که بخشی غیرعمدی و به دلیل ایجاد صنعت است و بخشی هم عمدی است و دشمن با تخلیه ابرهایی که به سمت کشور می ‌آید، یک جنگ نامتعادل انسانی به پا کرده است که ایران در این جنگ نیز بر دشمن غلبه خواهد کرد.

به گزارش «انتخاب» ؛ این ادعا در حالی مطرح شده است که بحران خشکسالی در بسیاری از نقاط دنیا وجود دارد و حتی این بحران، دامن گیر آمریکا نیز شده است.

سی ان ان ، از این بحران آمریکا به عنوان «شدیدترین خشکسالی از سال هزار و نهصد و پنجاه و شش در آمریکا» یاد کرده است. /انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقرار مخالفان احمدی نژاد در هتل محل اقامت و تشکیل "اتاق جنگ"‌!



 

 

استقرار مخالفان احمدی نژاد در هتل محل اقامت و تشکیل

 

فعالان آمریکایی مخالف احمدی نژاد رئیس جمهور ایران  از چهارشنبه در یکی از اتاق های هتل محل اقامت احمدی نژاد ، جمع شده و "شورای جنگ" تشکیل دادند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه،  شرکت کنندگان در تظاهرات ضد احمدی نژاد در نیویورک ، عکس های او را در اتاق محل استقرار خود در هتل مجلل "ورویک" نیویورک نصب کردند و این اتاق را به مرکز رسانه ای و محل هماهنگی خود تبدیل کردند.

هزینه یک شب اقامت در این هتل 700 دلار است.

"ناتان کارلیتون" سخنگوی مجموعه " علیه ایران هسته ای ، یکپارچه هستیم" گفت :‌ما می خواهیم به رئیس جمهور ایران نشان دهیم که حضور او در نیویورک محل خوشامدگویی نیست.

این مجموعه هفته پیش از هتل مجلل ورویک خواسته بود از پذیرش محمود احمدی نژاد و هیات همراه وی خودداری کند اما این خواسته مورد موافقیت قرار نگرفت.

تشکل "علیه ایران هسته ای یکپارچه هستیم" در سال 2008 توسط شماری از کارمندان ارشد فعال در دولت های بیل کلینتون و جرج بوش (سران اسبق و سابق آمریکا) تاسیس شد.

این تشکل خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران است و در روزهای گذشته تظاهرات های کوچکی را در مقابل هتل محل اقامت احمدی نژاد برگزار کرده بود.

دیروز چهارشنبه نیز شماری از افراد با استفاده از موتور سیکلت با تشکیل کاروانی در مقابل هتل محل اقامت احمدی نژاد حرکت کردند در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود شراکت صامت با القاعده را در محکوم می کنیم.

این مجموعه همچنین قصد دارد نامه ای را به احمدی نژاد ارائه کند که در آن برنامه هسته ای ایران محکوم و تهران به آنچه که "نقض حقوق بشر" و" حمیات از گروه های تروریستی" خوانده شده؛  متهم شده است.

ناتان کارلیتون اضافه کرد: به طور قطع مطمئن هستم که نمی توانم این نامه را شخصا و دستی به احمدی نژاد بدهم لذا این نامه را در اختیار کارمند بخش پذیرش هتل قرار می دهم تا آن را تسلیم احمدی نژاد کند.

قرار است امروز پنجشنبه نیز تظاهراتی علیه احمدی نژاد در نیوریورک برگزار شود.

محمود احمدی نژاد در راس هیاتی متشکل از مقامات ارشد ایرانی از روز دوشنبه گذشته تاکنون برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهر نیویورک به سر می برد.

احمدی نژاد از زمان تصدی ریاست جمهوری ایران در سال 84 تاکنون هشت مرتبه به نیویورک سفر کرده است که هفت مرتبه آن برای حضور نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است.

حضور احمدی نژاد در نیویورک همیشه با فعالیت های خیابانی مخالفان در اعتراض به وی روبه رو بوده است..../تحلیل:عصرایران