اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد:نگفتم قیمت ارز کاهش می‌یابد



احمدی نژاد به خبرنگاران: سئوالات مهمتری را بپرسید

شوخی های احمدی نژاد در پاسخ به التهاب شدید بازار: نهار چه میل کرده‌اید؟/ نگفتم قیمت ارز کاهش می‌یابد / دولت همیشه هست

در حالی که بسیاری از خبرنگاران پشت درهای بسته سران قوا منتظر بودند تا اظهارات مهمی در مورد افزایش شدید نرخ طلا و ارز را بشنوند ، بار دیگری با شوخی های محمود احمدی نژاد مواجه شدند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : در حالی که بسیاری از خبرنگاران پشت درهای بسته سران قوا منتظر بودند تا اظهارات مهمی در مورد افزایش شدید نرخ طلا و ارز بشنوند ، بار دیگری با شوخی های محمود احمدی نژاد مواجه شدند.

به گزارش  «انتخاب» ؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان لحظاتی قبل در پایان چهارمین جلسه نشست مشترک سران قوا به میزبانی ریاست قوه قضاییه گفت: در این جلسه تلاش شد تا در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته شود.

از احمدی نژاد در مورد شرایط و التهابات شدید در بازار ارز و طلا سئوال شد که او با چندین ثانیه مکث پاسخ داد «من نگفتم ارزان می شود ولی تلاش می کنیم وضعیت بهتر شود.»

وی خطاب به خبرنگاران گفت: این بار به خاطر آیت‌الله لاریجانی صحبت كردم!احمدی نژاد در واکنش به سئوالی در مورد اظهارنظر جنجالی اش که «کی گفته امسال سال پایانی دولت است»، تفسیری تازه از سخنانش به زبان آورد: «باید بدانند دولت چیز تمام نشدنی نیست. کار یک دولت به پایان می‌رسد، مردم انتخاب دیگری می کنند و دولتی دیگر سر کار می‌آید اما در اصل دولت همیشه هست»

خبرنگار دیگری از احمدی‌نژاد پرسید كه رویكرد برگزاری چنین جلساتی را چگونه ارزیابی می‌كنید كه وی پاسخ داد: مردم به ما روحیه، توان و انرژی می‌دهند. برگزاری این جلسات بسیار خوب است.

در این هنگام آیت‌الله آملی لاریجانی به شوخی گفت: مگر ایشان می‌تواند بگوید بد است؟

آغاز شوخی های احمدی نژاد

رییس جمهور خطاب به خبرنگاران که سئوالات مختلفی را می پرسیدند با خنده گفت: همه چیز را پرسیدید ولی باید سوالات مهمی می پرسیدید!و از اینجا بود که شوخی های احمدی نژاد شروع شد! او در پاسخ به خبرنگاری که از رئیس جمهور در مورد میزبان بعدی سران قوا پرسید گفت: میزبان کسی است که میز دستش است!

وی که خنده ای بر لب داشت ، خطاب به خبرنگاران گفت: شما از چه زمانی اینجا ایستاده‌اید؟ خبرنگاران گفتند از ساعت یک ظهر.

وی گفت: آیا نهار خورده‌اید، خبرنگاران گفتند آری.

احمدی‌نژاد سؤال سوم خود را اینگونه مطرح کرد که نهار چه میل کرده‌اید؟ خبرنگاران پاسخ دادند...

رئیس جمهور گفت: آیا از غذا راضی بودید؟

در این هنگام رییس‌جمهور به مزاح گفت: بنابراین اكنون بروید استراحت كنید بگذارید ما هم برویم!

یکی از خبرنگاران خطاب به رئیس جمهور گفت: بهتر است شما به سؤالات ما پاسخ دهید.

احمدی نژاد بار دیگر به شوخی گفت: همیشه شما سؤال می‌پرسید و من جواب می‌دهم. حالا بهتر است من سؤال بپرسم و شما جواب دهید!؟/انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
کاهش قیمت طلا و ارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: من نگفتم نرخ ارز کاهش می یابد


رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی سوال کرد برخلاف گفته های شما سکه و ارز گران شده است، گفت: من نگفتم ارزان می شود ولی تلاش می کنیم وضعیت بهتر شود.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور در مورد افزایش قیمت سکه و ارز در روزهای اخیر گفت: من نگفتم قیمت ارز کاهش می یابد، ولی تلاشمان را می‌کنیم وضعیت بهتر شود.

عصر دوشنبه  جلسه سران قوا در دفتر رئیس قوه قضائیه از ساعت 13:30 آغاز و تا 16:35 ادامه یافت.

در این جلسه که خبرنگاران به مدت 3 ساعت منتظر صحبت های سران سه قوا بودند، شاهد خروج رئیس جمهور و رئیس مجلس از میان خبرنگاران شدند.

محمود احمدی نژاد پس از خروج از جلسه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز ناهار چه خورده اید؟ بعد هم خبرنگاران یکی یکی مانع خروج رئیس جمهور شده و از وی سوال می کردند.

رئیس جمهور که حاضر به پاسخ دادن به برخی سوالات نبود، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نتایج مذاکراتشان  پاسخ داد: در مورد مسائل داخلی و خارجی صحبت کرده ایم و جلسه خوبی بود.

خبرنگاری سوال کرد، میزبان بعدی چه کسی است؟، رئیس جمهور گفت: هر کسی که میز دست آن است.

محمود احمدی نژاد در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران که سوال کرد شما در گفتگوی زنده خبری اعلام کردید این دولت ادامه دارد یعنی چه؟، پاسخ داد: منظورم این بود که تا زمانیکه مردم هستند، دولت ها به مردم خدمت می کنند.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی سوال کرد برخلاف گفته های شما سکه و ارز گران شده است، گفت: من نگفتم ارزان می شود ولی تلاش می کنیم وضعیت بهتر شود.

رئیس جمهور گفت: همه چیز را پرسیدید ولی باید سوالات مهمی می پرسیدید.

گفتگوی احمدی نژاد تنها چند دقیقه طول کشید و بعد رئیس جمهور به سرعت از محل خبرنگاران خارج شد.