اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد فردا به عراق می‌رود


معاون امور بین‌الملل رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور فردا برای دیدار با رئیس‌جمهور عراق به این کشور سفر می‌کند.

خبرگزاری فارس: معاون امور بین‌الملل رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور فردا برای دیدار با رئیس‌جمهور عراق به این کشور سفر می‌کند.

وی افزود: یک بعد این دیدار و سفر کارهای اقتصادی است و توسعه روابط دوجانبه در بعد اقتصادی است و امسال با تلاش هایی که صورت گرفت تراز اقتصادی ما با عراق بالا رفت.

سعیدلو گفت: ما اکنون 13 میلیارد دلار با عراق تجارت داریم و در بخش صادرات گاز نیز  به زودی 25 میلیارد مترمکعب گاز به عراق صادر خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث انتقال برق نیز 1300 مگاوات در سال به عراق برق صادر می کنیم.

وی گفت: کارهای زیربنایی زیادی در عراق انجام شده است و ایرانیان زیادی در‌آنجا حضور دارند و سرمایه گذاری می کنند.

معاون امور بین الملل رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که سفر رئیس جمهور چند روزه خواهد بود، گفت: سفر رئیس جمهور دو روزه یعنی فردا و پس فردا خواهد بود.

سعیدلو درباره اینکه آقای رئیس جمهور در مهلت باقی مانده از دوره  دولت خود سفر خارجی دیگری خواهد داشت یا خیر، گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم.


ویدیو مرتبط :
سر احمدی نژاد کلاه نمی رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌ نژاد فردا به مجلس می‌رود


معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رئیس جمهور برای دفاع از محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فردا (سه شنبه) به مجلس می رود.

 خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رئیس جمهور برای دفاع از محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فردا (سه شنبه) به مجلس می رود.

 لطف الله فروزنده با اعلام این خبر اظهار کرد: رئیس جمهور همچون روال گذشته برای دفاع از وزیر پیشنهادی به مجلس می رود که فردا هم برای دفاع از  نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس خواهد رفت.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور یک ساعت فرصت خواهد داشت تا از وزیر پیشنهادی خود دفاع کند.همچنین دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق در صحن علنی مجلس هر کدام به مدت 15 دقیقه سخنرانی خواهند کرد.

وزیر پیشنهادی هم نیم ساعت فرصت دارد تا به تشریح برنامه‌هایش بپردازد و از آن دفاع کند. طبق آیین نامه مجلس، جلسه بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی در مجموع دو ساعت و نیم طول خواهد کشید.