اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت چه خواهد کرد؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,احمدی  نژاد

شنیده های خبرنگار «انتخاب» از جلسات احمدی نژاد و مشاورانش حکایت از تصمیم او برای حضور در انتخابات آتی دارد، اما از آنجا که او احتمال می دهد رد صلاحیت شود ، گزینه ی دیگری نیز روی میز خود گذاشته است.

سخنان اخیر اکبر ترکان، در مورد نامزدی اکبر ترکان، بسیار حائز اهمیت است.

او در مصاحبه با «انتخاب» می گوید: خودشان هم می دانند رقیب روحانی، احمدی نژاد نیست، جناحی که میخواهد برای آقای روحانی رقیب بتراشد، کاندیدایش کسی دیگر است و احمدی نژاد تنها یک سرگرمی است؛ رقیب اصلی را بعداً رو می کنند. میخواهم بگویم اصولگرایان تندرو میخواهند برای آقای روحانی رقیب بتراشند. آقای احمدی نژاد برای سرگرم کردن طرفداران خودشان این سخنرانی ها را می کنند، کاندیدای اصلی ایشان نیست، بعدا رو می شود.

شنیده های خبرنگار «انتخاب» از جلسات احمدی نژاد و مشاورانش حکایت از تصمیم او برای حضور در انتخابات آتی دارد، اما از آنجا که او احتمال می دهد رد صلاحیت شود ، گزینه ی دیگری نیز روی میز خود گذاشته است.

براین اساس، در صورت رد صلاحیت احمدی نژاد، او از روش ابداعی آیت الله هاشمی که به «هاشمی - روحانی» مشهور شده، استفاده خواهد کرد و پس از رد صلاحیت ، ضمن انصراف از انتخابات از یک کاندیدای دیگر حمایت خواهد کرد و تمام امکانات ستادی خود را پشت سر او قرار خواهد داد.

اما در این میان اختلافاتی میان تیم احمدی نژاد است ، اما شخص احمدی نژاد، خود بیش از مشاورانش معتقد است باید در چنان شرایطی، از عزت الله ضرغامی حمایت کند.

بنا به گزارش   انتخاب  ، ضرغامی رییس سابق صداوسیما که از همپیمانان، همفکران و نزدیکان احمدی نژاد در جمعیت ایثارگران بود ، یکی از نزدیکترین افراد به احمدی نژاد است، فردی که هنوز حمایت های ریز و درشت او از رئیس جمهور سابق ، آنهم آشکارا، در ذهن مانده است و البته همواره، این قرابت فکری، با حمایت تام و تمام ضرغامی از احمدی نژاد، در برنامه های تلویزیون خودنمایی می کرد.


ویدیو مرتبط :
وقتی احمدی نژاد صلاحیت ریاست جمهوری داشته باشد!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال استعفای احمدی‌نژاد و لغو انتخابات در صورت رد صلاحیت مشایی!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

احتمال استعفای احمدی‌نژاد و لغو انتخابات در صورت رد صلاحیت مشایی!

نتخاب  : قاسم روانبخش گفت: احتمال دارد احمدی‌نژاد در اعتراض به این تصمیم شورای نگهبان٬ انتخابات آینده را برگزار نکند.

وی  در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به شعار" زنده باد بهارِ" جریان انحرافی، حمایت قاطع و تاکید محمود احمدی نژاد را از اسفندیار رحیم مشایی یادآور شد و افزود: رنگ انتخاباتی جریان انحرافی "سبز بهاری" است.

وی تکرار شعر "زنده باد بهار" توسط اسفندیار رحیم مشایی در مناسبت های مختلف را یادآور شد و ادامه داد: این جریان همه ی برنامه ریزی ها را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری انجام داده و بنا نیست از "مشایی" کوتاه بیاید.

حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه کشوری و نظامی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد، افزود: در صورت برکناری وزیر کشور، رهبری از جایگاه رهبری خود استفاده می‌کند و وزیر کشور را در مقام خود ابقا می‌کند و در صورت استعفای رئیس جمهوری، معاون اول به جای وی اداره کشور را تا بر روی کار آمدن رئیس جمهور جدید بر عهده می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با پیش بینی برخی تحرکات احتمالی از سوی آقای احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی افزود: عدم اقدام برای برگزاری انتخابات از سوی دولت و برکناری وزیرکشور و استعفای شخص محمود احمدی نژاد از اقداماتی است که احتمال دارد احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت مشایی صورت بدهد که در این خصوص تمام پیش بینی ها شده است.

حجت الاسلام روانبخش با پیش بینی رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم افزود: حتی مقام معظم رهبری با حکم حکومتی برای معاونت اولی هم فرمودند که صلاحیت ندارد، حال با این فرایند شورای نگهبان آیا کسی را که برای معاونت اولی صلاحیت نداشته برای انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کند؟ هرگز!

وی، جریان انحرافی را فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت به خاطر رد صلاحیت مشایی عنوان کرد و گفت:« جریان انحرافی فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت خاص است و این امر در 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد ثابت شد زیرا فقط چند نفر به خاطر آقای احمدی نژاد جلوی پاستور رفتند»./انتخاب