اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد حادثه غرق شدن کشتی در تانزانیا تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی حادثه غرق شدن یک فروند کشتی مسافربری در آبهای زنگبار و کشته و ناپدید شدن عده ای از مسافران آن را به دولت و ملت تانزانیا تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: رییس جمهور در پیامی حادثه غرق شدن یک فروند کشتی مسافربری در آبهای زنگبار و کشته و ناپدید شدن عده ای از مسافران آن را به دولت و ملت تانزانیا تسلیت گفت.

متن پیام محمود احمدی‌نژاد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جاکایا مویشو کیکوته

رییس‌جمهوری متحد تانزانیا

خبر غرق شدن یک فروند کشتی مسافربری در آب‌های زنگبار و کشته و ناپدید شدن مسافران آن موجب تأسف و تأثر گردید.

ضمن ابراز تسلیت به جنابعالی و دولت و ملت تانزانیا، از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی در گذشتگان، صبر و شکیبایی بازماندگان و بهروزی و نیک‌بختی دولت و ملت تانزانیا را مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران   


ویدیو مرتبط :
دکتر احمدی نژاد تسلیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد به مردم آمریکا تسلیت گفت



در پی کشتار دانش آموزان مدرسه «سیندی هوک» آمریکا

احمدی‌نژاد به مردم آمریکا تسلیت گفت

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اینجانب به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، تسلیت و همدردی عمیق خویش را با مردم آمریکا و خانواده بازماندگان این حادثه تلخ، اعلام نموده و امیدوارم روزی شاهد آن باشیم که ملت‌ها در جهانی سرشار از عشق و محبت و دوستی در کنار یکدیگر زندگی کنند.

 رییس‌جمهور با انتشار پیامی با مردم آمریکا و خانواده کودکان کشته شده در حادثه تیراندازی مدرسه ساندی هوک ابراز همدردی کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس‌جمهور با انتشار پیامی با مردم آمریکا و خانواده کودکان کشته شده در حادثه تیراندازی مدرسه ساندی هوک ابراز همدردی کرد.

متن کامل پیام  محمود احمدی‌نژاد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

خبر حادثه ناگوار مدرسه ساندی هوک در ایالت کانتیکت که منجر به قتل 20 کودک و هفت آموزگار بی‌گناه آمریکایی شد را با تأثر فراوان دریافت نمودم.

هنوز خاطره تلخ کشتار در سینمای ایالت کلرادو و دیگر کشتارهای جنون‌آمیز در این کشور در اذهان عمومی تسکین نیافته که با وقوع مجدد حادثه‌ای به مراتب وحشتناک‌تر، نگرانی‌ها از ادامه این روند تشدید شده و افکار عمومی جهانیان را متوجه مسایل و مشکلات ریشه‌ای چنین حوادث تلخی در جامعه آمریکا نموده است.

امروز همه ملت‌ها و از جمله قاطبه ملت ارجمند آمریکا در سیر تکاملی خود به سمت حاکمیت اخلاق و معنویت و احترام به حقوق کرامت انسان‌ها نیازمند فضایی آکنده از محبت و صمیمیت‌اند و بروز چنین حوادث دلخراشی نگرانی‌های عمیقی را در همگان ایجاد می‌کند.

آیا وقت آن نرسیده است که با ریشه‌یابی دقیق و جدی این قبیل اقدامات خشونت‌بار اعجاب‌آور، در سیاست‌ها و برنامه‌هایی که بر اساس منافع مادی و سودجویی عده‌ای خاص طراحی و اجرا می‌شود و آثار مخرب فراوانی در روح آحاد جامعه و بویژه کودکان و نوجوانان معصوم می‌گذارد، تجدید نظر اساسی صورت گیرد؟

اینجانب به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، تسلیت و همدردی عمیق خویش را با مردم آمریکا و خانواده بازماندگان این حادثه تلخ، اعلام نموده و امیدوارم روزی شاهد آن باشیم که ملت‌ها در جهانی سرشار از عشق و محبت و دوستی در کنار یکدیگر زندگی کنند.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

و رییس جنبش عدم تعهد

عصرایران