اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد: به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت می کنم



اخبار,اخبار سیاسی ,محموداحمدی‌نژاد

«به وقتش جواب همه نقدها را می‌دهم.» این تنها پاسخی است که احمدی‌نژاد در پاسخ به نقدهایی که دو سال است مطرح می‌شود، دارد.د

اما موضوعی كه این روزها شاید فكر بسیاری را مشغول خود كرده است بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه سیاست ایران است؛ مساله‌ای كه نزدیكان او بارها این مساله را تكذیب كرده‌اند اما اقدامات و عملكرد آنها در برنامه‌هایی كه تدارك می‌بینند گواه دیگری است. با این حال احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال هم پاسخ صریحی نمی‌دهد و می‌گوید: بیكارید برای خود دردسر درست می‌كنید‌؟!
 
محمود احمدی‌نژاد در حاشیه شركت در مراسم ختم رحیم آقایی‌پور، معاون مدیركل امور مجلس وزارت خارجه در پاسخ به این سوال كه آیا در انتخابات مجلس دهم شركت خواهید كرد، اظهار داشت: «بیكارید كه برای خودتان و ما دردسر درست می‌كنید؟ من یك ایرانی‌ام و قطعا در انتخابات شركت می‌كنم و رای می‌دهم.» وی درباره حضورش در انتخابات به عنوان كاندیدا گفت: من نه فعالیت حزبی خواهم كرد و نه مطلقا كاندیدایی را معرفی می‌كنم. احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره برخی نقدها به دولت‌های نهم و دهم نیز تصریح كرد: به وقتش جواب همه نقدها را می‌دهم. حال اینكه وقت این مساله كی می‌تواند باشد همچنان در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست این زمان مناسب برای رییس دولت سابق چه زمانی خواهد بود.
 
نكته قابل تامل این است كه محمود احمدی‌نژاد چند ماه پیش از معاون اول حسن روحانی به دادگاه شكایت كرده بود و دلیل این شكایت اظهارنظرهای اسحاق جهانگیری و انتقاد شدید وی از دولت سابق بوده است. جهانگیری دفاعیات خود را تقدیم دادگاه كرده است و حالا باید منتظر برگزاری این دادگاه بود، شاید منظور احمدی‌نژاد از زمان مناسب دادگاهی باشد كه به عنوان شاكی انتظارش را می‌كشد، هرچند خودش حاضر نشد در دادگاهی كه به عنوان متهم باید در آن حضور پیدا می‌كرد، حاضر شود.

 

اخبار سیاسی - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد: به انتخابات 1400 فکر نکردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد رای داد/رکورد تاخیر احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات شکست



رای احمدی نژاد,اخبار انتخابات ریاست جمهوری

احمدی‌نژاد رای خود را به صندوق انداخت

رییس‌جمهور کشورمان عصر امروز در لحظات پایانی فرصت قانونی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر در انتخابات حضور پیدا کرد.

محمود احمدی‌نژاد که به همراه معاون اول رییس‌جمهور و سخنگوی دولت در شعبه مسجد صاحب الزمان (عج)منطقه یافت آباد حضور پیدا کرده بود، بعد از حضور در صف رای‌دهندگان، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

 رییس جمهور بعد از رای دادن و شرکت در انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ‌پیشاپیش فرا رسیدن نیمه شعبان را نیز خدمت همه تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: از خداوند می‌خواهم تمام رحمت و لطف خود را بر ایران و جامعه بشری نازل کند و بهترین سرنوشت برای همه رقم بخورد .
وی بدون این که در مورد انتخابات سخنی بگوید و به سوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ دهد مسجد صاحب‌الزمان را ترک کرد.

 رکورد تاخیر احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات شکست

انتخابات

ساعت حضور

شعبه اخذ رای

انتخابات ریاست جمهوری 1384

دور اول

10:50 صبح روز 27 خرداد

مسجد جامع نارمک

انتخابات ریاست جمهوری 1384

دور دوم

10:52 صبح روز 3 تیر

مسجد جامع نارمک

انتخابات مجلس هشتم سال 1386

11:40 صبح روز 24 اسفند

مسجد لرزاده میدان خراسان

انتخابات ریاست جمهوری 1388

9:28 صبح روز 22 خرداد

مسجد جامع قیطریه

انتخابات مجلس نهم 1390

13:15 بعد از ظهر روز 12 اسفند

مسجد مطهری میدان قزوین

 ایسنا/نامه نیوز