اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد: بروید ببینید بی ‌عدالتی‌های گذشته، چه بلائی به سر مردم آورده/3 سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می شود



3 سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می شود

احمدی نژاد: 70 درصد مردم، نوروز به مسافرت رفتند/ بروید ببینید بی ‌عدالتی‌های گذشته، چه بلائی به سر مردم آورده/ ۵۰ سال است که ثروت این کشور در جیب عده‌ای بوده

رئیس جمهور گفت: بنده از اول هم می‌دانستم که این افراد با هدفمندی یارانه‌ها مخالفند و به دنبال اخلال‌گری در اقتصاد و ربط دادن مشکلات اقتصادی به طرح هدفمندی یارانه‌ها هستند.

 


  ,احمدی نژاد,صحبتهای احمدی نژاد,تحریم نقت ایران

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور گفت: برخی‌ها به زعم خود با تحریم نفتی، می‌خواهند برای ایران مشکل درست کنند که باید بگویم اینقدر ذخیره داریم که اگر دو تا سه سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می‌شود.

 

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در بخش دوم سخنان خود در جمع مردم بندرعباس با بیان اینکه اجرای عدالت در داخل کشور نیز مخالفینی دارد، اظهار داشت: این عده توزیع عادلانه امکانات و ثروت را به نفع خود نمی‌دانند و هر قدمی که برای عدالت گستری برداشته می‌شود با آن مخالفت می‌کنند.

 

وی افزود: ۵۰ سال است که ثروت این کشور در جیب عده‌ای قلیل و کم بوده و ما می‌گوئیم که همه باهم باید کاری بکنیم که ثروت ملت در تمام جیب ملت برود.

رئیس جمهور ادامه داد: بنده از اول هم می‌دانستم که این افراد با هدفمندی یارانه‌ها مخالفند و به دنبال اخلال‌گری در اقتصاد و ربط دادن مشکلات اقتصادی به طرح هدفمندی یارانه‌ها هستند.

 

به گفته احمدی‌نژاد بازی ارز و سکه اقدامی هماهنگ در بین خارجی‌ها و داخلی‌ها بود که در پی غفلت برخی از همکاران در گوشه و کنار این امر رقم خورد.

 

وی بیان داشت: می‌خواهند نفت ما را تحریم کنند باید به آنها بگویم که اینقدر ذخیره داریم که اگر دو تا سه سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: همکاران بنده برای خنثی سازی توطئه‌ها فعال شده‌اند.

 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی‌ها از خوشحالی مردم ناراحتند، افزود:‌ زمانی که ۷۰ درصد مردم توانائی به مسافرت رفتند را دارند و در نوروز به مسافرت می‌روند برخی‌ها ناراحتند که چرا ۱۲۰ میلیون سفر در کشور رخ داده است. این عده دلیل ناراحتیشان را مصرف بنزین عنوان می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید از خوشحالی مردم شاد شد، اذعان داشت: پیشنهاد ما به این عده این است که به گوشه و کنار مملکت بروند و ببینند که بی‌عدالتی‌های گذشته، چه بلائی به سر برخی از مردم در آورده است./انتخاب


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد: کشور را ملت باید اداره کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینجا همه از احمدی نژاد ناراحتند / در هشت سال گذشته، قیمت نفت نجومی بود، اما مردم چیزی از مزایای آن حس نکردند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احمدی نژاد

گزارش خبرنگار روزنامه هندی «ایندیا اکسپرس» از تهران؛
اینجا همه از احمدی نژاد ناراحتند / در هشت سال گذشته، قیمت نفت نجومی بود، اما مردم چیزی از مزایای آن حس نکردند

در ساعت 1 و نیم شب، سوپرمارکت های تهران همچنان غلغله اند و پر از انواع محصولاتند. حتی خمیر دندان هندی هیمالایا هم راه خود را به قفسه های مغازه ها پیدا کرده اند. دوستی می گوید: «همیشه همین طور بوده است»

  ایندیا اکسپرس نوشت: از خیابان ولیعصر که می گذری، در میان درختانی که دو سویش را گرفته بیلبوردهایی چشم ها را به خود جلب می کند که آثار هنرمندان بزرگی چون گویا، ون گوگ، ورمیر، اندی وارهول و هنرمندان معاصر ایران بر آن نقش بسته اند.

به گزارش  انتخاب ؛ در ادامه این گزارش آمده است: کنجکاو از مواجهه با چنین صحنه ای در تهران، از رهگذران در این باره پرسیدیم و مطلع شدیم شهرداری تهران از سال گذشته 10 روز از ماه می را به قرار دادن این آثار هنری روی بیلبوردها به جای تبلیغات اختصاص داده است.

هرچند این گالری هنری خیابانی ویژگی ممتازی به تهران داده، اما تنها چیزی نیست که تعجب توریست های خارجی را در بازدید از این شهر بر می انگیزد. با آنکه ایران تازه پس از 30 سال از تحریم های بین المللی رها شده، اما خیابان ها و زیرساخت های آن نشان چندانی از بحران اقتصادی ناشی از تحریم های پشت سر گذاشته ندارد. با قدم زدن در بازار بزرگ تهران زنان شیک پوشی را می بینیم که شلوار و کفش های مد روز به پا کرده اند.

در ادامه گزارش این روزنامه هندی آمده است: به گفته یک تحلیلگر سیاسی « مردم ایران در دوره احمدی نژاد با آنکه قیمت نفت بالا و درآمد کشور نجومی شده بود، چیزی از مزایای آن حس نکردند، برای همین به یک اصلاح طلب نیاز بود تا کشور را اداره کند».

ناراحتی بسیاری از احمدی نژاد و نزدیکان او در تهران وجود دارد، زیرا معتقدند میلیون ها دلار درآمد نفتی را از دست داده اند.

در ساعت 1 و نیم شب، سوپرمارکت های تهران همچنان غلغله اند و پر از انواع محصولاتند. حتی خمیر دندان هندی هیمالایا هم راه خود را به قفسه های مغازه ها پیدا کرده اند. دوستی می گوید: «همیشه همین طور بوده است». ایرانیان با افتخار می گویند بیش از 36 سال تحریم باعث شده به خودکفایی برسند و بتوانند همه چیز را روزانه تولید کنند.

او با اشاره با طبقه ای پر از نوشابه کوکاکولا می گوید، ایران که تحریم شد، دانشمندان آن فرمول تهیه کوکاکولا را به دست آوردند و از آن زمان خودشان تولید کرده اند.