اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی نژاد ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد


احمدی نژاد در اولین سفر خارجی خود پس از فاصله گرفتن از مقام ریاست جمهوری، امروز (پنجشنبه) تهران را به قصد استانبول ترک کرد تا در مراسم نکوداشت مرحوم نجم الدین اربکان از شخصیت های برجسته و ذی نفوذ ترکیه شرکت کند.

خبرگزاری ایلنا: احمدی نژاد در اولین سفر خارجی خود پس از فاصله گرفتن از مقام ریاست جمهوری، امروز (پنجشنبه) تهران را به قصد استانبول ترک کرد تا در مراسم نکوداشت مرحوم نجم الدین اربکان از شخصیت های برجسته و ذی نفوذ ترکیه شرکت کند.

این سفر، بنا به دعوت رسمی فرزند مرحوم اربکان و رئیس بنیاد اربکان انجام می شود و قرار است دکتر احمدی نژاد، در مراسم یادبودی که به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت اولین نخست وزیر اسلام گرای ترکیه برگزار می شود سخنرانی کند.

نجم الدین اربکان موسس «دیدگاه ملی» در ترکیه و از پیشگامان ایجاد وحدت بین ملتها، در سال ۲۰۱۱ میلادی و در سن ۸۵ سالگی چشم از جهان فرو بست.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، جمع زیادی ازنخبگان ترکیه شامل علما، روحانیون، دانشگاهیان، جوانان و نمایندگان اصناف، تجار و بازرگانان این کشور با احمدی نژاد ملاقات خواهند کرد.

همچنین برخی از شخصیت های ترکیه و اهالی فرهنگ و اندیشه از جمله شماری از نویسندگان و روزنامه نگاران این کشور، جداگانه با احمدی نژاد دیدار و گفت و گو می کنند.

بورسا محل برگزاری مراسم یادبود مرحوم اربکان، چهارمین شهر مهم ترکیه و مرکز استانی به همین نام است و امام خمینی (رض) در مسیر تبعید به عراق، به مدت هشت ماه میهمان مردم شهر بورسا بودند که به گرمی مورد استقبال آنان قرار گرفتند.

در سفر سه روزه احمدی نژاد به ترکیه، ثمره هاشمی، الهام، میرتاج الدینی، حجت الاسلام بهرامی، امیدی، تمدن و شمقدری وی را همراهی می کنند.

احمدی نژاد، رییس جمهور سابق در سال ۱۳۹۱ نیز در پیامی به همایش بین المللی اربکان در آنکارا، نگاه مبتنی بر عدالت و انسان دوستی نجم الدین اربکان را ریشه در اعتقادات اسلامی وی و موجب چالش او با محافل استکباری و صهیونیستی دانسته بود.


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی احمدی نژاد و لاریجانی و ترک مجلس توسط احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بقایی و مشایی ایران را ترک می کنند؟/ رحیمی قربانی جدید احمدی نژاد!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بقایی و مشایی ایران را ترک می کنند؟/ رحیمی قربانی جدید احمدی نژاد!

انتخاب  :یک سایت اسرائیلی به نقل از منابع اطلاعاتی خود ، ادعاهای عجیبی در مورد مسائل داخلی ایران مطرح کرده است.

 این سایت طی گزارشی که با شور و شعف فراوان تنظیم شده، به تشدید مشکلات داخلی و خارجی در دوره احمدی نژاد اشاره کرده و نوشته است: بسیاری از نزدیکان احمدی نژاد در حال حاضر جانب احتیاط را رعایت می کنند. برخی نیز به دنبال آن هستند که در خارج از کشور پستی بگیرند.

یکی از این افراد، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور است .

بنابر ادعای این سایت، تا دو ماه دیگر، او سفیر ایران در سازمان ملل واقع در ژنو و نیویورک می شود.

از طرفی، اجمدی نژاد به دنبال کاندیدا کردن رحیم مشایی پدر عروسش در انتخابات ریاست جمهوری است. اما او می داند که این کار نشدنی است. مشایی احتمالا پس از رد صلاحیت او، پستی در خارج از کشور بگیرد و با خانواده به انجا برود.

شنیده های مشابهی در مورد پست های خارجی برخی دیگر از اعضای این حلقه وجود دارد. ، سید حسین مسوی و ملک زاده از جمله این افراد هستند.

دبکا به نقل از منابع اطلاعاتی خود مدعی شده است: اخیرا، وقتی که گروهی از نزدیکان رئیس جمهور خواستار پستی در خارج از کشور شدند، او عصبانی شده است. احمدی نژآد در این حین تهدید کرده است که انها اخراج کند.

این سایت صهیونیستی که هیچ مستندی برای ادعاهای عجیبش منتشر نکرده، می افزاید: براساس این گزارش، احمدی نژاد ممکن است از فرصت استفاده کند و تقصیرات و مشکلات کشور را به گردن مشاوران بدنامش بیاندازد و انها را با چهره های جدید تغییر دهد. یکی از مهمترین این افراد ممکن است رحیمی معاون اول رئیس جمهور باشد./انتخاب