اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌ نژاد و قالیباف در تشییع شهدا +عکس


محمود احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف دیروز در مراسم تشییع پیکر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در میدان امام حسین(ع) حضور یافتند.

خبرگزاری فارس: محمود احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف دیروز در مراسم تشییع پیکر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در میدان امام حسین(ع) حضور یافتند.

 پیکر پاک و مطهر 5 شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان عزاداران تهرانی از مقابل پادگان حضرت ولیعصر (عج) واقع در میدان سپاه تهران تا میدان امام حسین(ع) تشییع شد.

تشییع‌کنندگان در حالی که پرچم‌های یا حسین، یا فاطمه‌الزهرا و یا زینب کبری در دست داشتند شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و... سر دادند.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله در جمع تشییع‌کنندگان حضور یافتند و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران اسلامی نیز همراه با همسرش در مراسم تدفین این شهیدان در میدان امام حسین(ع) حضور به هم رساند.















ویدیو مرتبط :
قالیباف از احمدی نژاد می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: محمود احمدی نژاد در مراسم تشییع


رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تشییع پدر شهید کاوه در مشهد مقدس حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تشییع پدر شهید کاوه در مشهد مقدس حضور یافت.

پدر شهید کاوه سردار کردستان شامگاه شنبه به پسر شهیدش پیوست و امروز تشییع وی از مقابل مهدیه واقع در خیابان تهران آغاز شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان عالی کشوری و لشکری و نیز استانی حضور داشتند. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان و حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم حضور یافتند.