اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌ نژاد و دوستان‌ در مرقد امام (ره)


محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم به همراه تعدادی از اعضای کابینه اش به مرقد امام راحل رفت تا با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کند.

خبرگزاری ایسکا نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم به همراه تعدادی از اعضای کابینه اش به مرقد امام راحل رفت تا با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کند.
 
در این مراسم علی اکبر جوانفکر، محمد رضا میرتاج الدینی، حمید بقایی، روح الله احمدزاده کرمانی، مجتهدزاده، شمس الدین حسینی، مرتضی تمدن و شیخ الاسلام رئیس دولت های نهم و دهم را همراهی کردند.
 
احمدی نژاد پس از اقامه نماز در جمع خبرنگاران گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی را به ملت ایران تبریک می گویم و امیدواریم همچون همیشه این فجر سرآغاز دوران جدید و ایستادن در افقی بالاتر، نگاهی وسیع تر و حرکتی و پر شتاب تر به سمت آرمان های انقلاب اسلامی باشد.
 
رئیس دولت های نهم و دهم ادامه داد: حرکتی که از اول خلقت حضرت آدم (ع) آغاز شد و هر روز که می گذرد شتاب بیشتری می گیرد و در عصر ما یک مرد آسمانی، الهی، امام راحل که سلام و صلوات خدا بر او باد این حرکت را یک شتاب و حیات جدید بخشید.
 
وی گفت: درست است که در عصر خمینی زندگی می کنیم اما خمینی ادامه پیامبر و ادامه حرکت تاریخی انسان ها به سمت موعد است.
 
احمدی نژاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمد و همه آرزوها و اهداف و آمال فکری انسان ها را بیدار کرد و آنها را به خودشان برگرداند و راه روشن ساختن فردا را مقابل پیشرفت قرار داد.
 
وی گفت: گر چه شیاطین با همه توان بسیج شدند تا شعله ای که انسان روشن کرد بی فروغ یا خاموش کنند اما هر روز که می گذرد یاد و راه آرمان های امام شفاف تر و پر شکوه تر از اعماق جان تک تک انسان های کره زمین شعله ور میشود و راه را نشان شان می دهد.
 
وی گفت: امام آمد تا ملت ها با هم متحد شوند و وحدت جهانی حول وحدت و عدالت شکل گیرد.
 
وی همچنین بیان کرد: امام آمد تا همه قوای الهی انسان ها برای زودودن زشتی و ناپاکی ها از روی زمین بسیج شوند و همچنین ملت ها دست به دست هم دهند تا جامعه ای الهی، آسمانی، زیبا و سرشار از عشق و عدالت برقرار کنند.
 
وی با بیان اینکه امروز حتی دشمنان امام برای اینکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند به طراحی شیطانی دست می زنند گفت: برای اهداف شیطانی خود مجبورند از شعارهای امام و اهداف و آرمان ها به عنوان پوشش و سپر استفاده کنند.
 
وی در ادامه افزود: خدا را شکر می کنیم که در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با یاد و نام امام گره خورده است حرکت انقلابی ملت ها پر شکوه تر شده است.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه مفهوم عدالت و حقیقت انسان ها بسیار روشن تر از دهه ها و سده های گذشته در اندیشه و عمل انسان ها نشان می دهد بیان کرد: ذهن دانشمندان و دلسوزانی که به دنبال پاکی و عدالت اند و معطوف به این ارزش ها است قابل تقدیر است و خدا را شکر می کنیم که ما را در عصر خمینی آفرید و با نام امام خمینی جامعه بشری و مهدی موعد که حقیقت انسانی و انسان کامل که تعجیل اکمل اسماء الهی و حقیقت عدالت است امام عصر برسد و نائل شود و با دست دادن به امام راه رسیدن به توحید و عدالت مهیا شود.
 
وی در ادامه گفت: سوال کردند چه حسی و حالی دارید وقتی کنار مزار امام حاضر می شوید گفت: هر کس می آید به خودش بر می گردد و یاد آرمان ها و ارزش ها می افتد و از اعماق دلش پیوند و میثاق دوباره برقرار می کند.
 
احمدی نژاد همچنین افزود: جهت و حرکت زندگی خود را تصحیح و یک بازیابی و ارزیابی انجام می دهد و یک تصمیم و اراده مجدد است که ان شاء الله همه جهان را به نقطه موعد متصل خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد در کلام امام خمینی (ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور وزرای احمدی نژاد در مرقد امام (ره)/ احمدی نژاد با بقایی آمد/سیدحسن خمینی از او استقبال نکرد



اخبار,اخبار سیاسی, احمدی نژاد

جمعی از اعضای دولت‌های نهم و دهم در مرقد امام خمینی (ره) حضور یافتند.

به گزارش «تیک»، در آستانه سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین و چند تن از اعضای دولت‌های نهم و دهم از جمله علی اکبر جوانفکر، نیکزاد و شمس‌الدین حسینی در مرقد امام خمینی (ره) حاضر شده‌اند.

حمید بقایی که به تازگی و با تبدیل قرار بازداشت به قرار کفالت از زندان آزاد شده است نیز امروز با دیگر اعضای دولت‌های نهم و دهم به مرقد امام (ره) آمده است.

همچنین تسنیم نوشت که در این مراسم احمدی‌نژاد را سید حسن موسوی، حمید بقایی، شیخ‌الاسلامی، شمس‌الدین حسینی، علی اکبر جوانفکر، مرتضی تمدن و نسرین سلطان‌خواه، همراهی می‌کردند.

بر اساس تصویری که پایگاه اطلاع رسانی «دولت بهار» منتشر کرده است، حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب به استقبال از او نرفته است.

 

این در حالی است که او شخصا از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در مراسم تجدید بیعت با آرمان های انقلاب استقبال کرده و آنان را همراهی می کرد.

اخبار سیاسی - تیک