اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌ نژاد و خاتمی همسایه می‌ شوند


شنیده شد که در هفته‌های اخیر ساختمانی معروف به «ساختمان لادن» در صدر اخبار قرار گرفته است، ساختمانی که به گفته مجتبی ثمره‌هاشمی، دوستان محمود احمدی‌نژاد در آن دورهم جمع می‌شوند.

روزنامه آرمان: شنیده شد که در هفته‌های اخیر ساختمانی معروف به «ساختمان لادن» در صدر اخبار قرار گرفته است، ساختمانی که به گفته مجتبی ثمره‌هاشمی، دوستان محمود احمدی‌نژاد در آن دورهم جمع می‌شوند.

سفیر نوشت: خبر می‌رسد بعد از آنکه روحانی مانع از تشکیل دفتر رئیس‌جمهور سابق نشد و از این کار نیز استقبال کرد، دستور داده است تا مجموعه‌ای جدید و مجزا برای روسای جمهور سابق کشور آماده شود، مجموعه‌ای که البته ارتباطی با «ساختمان لادن» ندارد، چه آنکه این ساختمان قرار است به وزارت دادگستری واگذار شود تا مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور سابق دولت احمدی‌نژاد و وزیر دادگستری دولت روحانی در آن مستقر شود و بدین ترتیب «دوستان احمدی‌نژاد» و خود «احمدی‌نژاد» باید به زودی ساختمان لادن را تخلیه کنند و تحویل پورمحمدی و دولت یازدهم دهند.

به‌نظر می‌رسد با تدارک مجموعه جدید برای استقرار روسای جمهور سابق کشور، بعد از هشت سال، بار دیگر خاتمی و احمدی‌نژاد به هم می‌رسند و این بار همسایه می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
انتقاد خاتمی به احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد و سیدمحمد خاتمی همسایه می‌شوند؟



روسای‌جمهور سابق ایران, مجتبی ثمره هاشمی

احمدی‌نژاد و سیدمحمد خاتمی همسایه می‌شوند؟

در هفته‌های اخیر ساختمانی معروف به «ساختمان لادن» در صدر اخبار قرار گرفت، ساختمانی که به گفته مجتبی ثمره هاشمی، دوستان محمود احمدی‌نژاد در آن دور هم جمع می‌شوند.

 خبر می‌رسد بعد از آنکه روحانی مانع از تشکیل دفتر رئیس‌جمهور سابق نشد و از این کار نیز استقبال کرد، دستور داده است تا مجموعه‌ای جدید و مجزا برای روسای‌جمهور سابق کشور آماده شود، مجموعه‌ای که البته ارتباطی با «ساختمان لادن» ندارد، چه آنکه این ساختمان قرار است به وزارت دادگستری واگذار شود تا مصطفی پورمحمدی در آن مستقر شود و بدین‌ترتیب «دوستان احمدی‌نژاد» و خود «احمدی‌نژاد» باید به زودی ساختمان لادن را تخلیه کنند و تحویل پورمحمدی و دولت یازدهم دهند.

 

به نظر می‌رسد با تدارک مجموعه جدید برای استقرار روسای جمهور سابق کشور، بعد از هشت سال، بار دیگر خاتمی و احمدی‌نژاد به هم می‌رسند و این بار همسایه می‌شوند./روزنامه تهران امروز