اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدی‌ نژاد: مگر سفر شوخی‌ هم‌ داریم؟


محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا سفر شما به کشور عراق برای دیدار از این کشور جدی است یا خیر، ‌گفت: مگر ما سفر غیر جدی و شوخی هم داریم؟

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا سفر شما به کشور عراق برای دیدار از این کشور جدی است یا خیر، ‌گفت: مگر ما سفر غیر جدی و شوخی هم داریم؟

احمدی‌نژاد در ادامه و در پاسخ به سؤالی درباره خودباوری جوانان ما برای موفقیت در عرصه‌های مختلف ملی گفت: خوشبختانه امروز این خودباوری در جوانان ما و بین ورزشکاران ما در بالاترین حد است.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌های والیبال به طور قاطع و با فاصله زیاد به جام جهانی رسیدیم. بستکبال نیز در جامی که اخیراً گذاشته‌است قهرمان شد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در دو و میدانی، قایق‌سواری، تکواندو و ورزش‌های رزمی، بچه‌ها خود را باور کردند و این اتفاق از پایه افتاده است. امروز از نونهالان و جوانان نیز استعدادها می‌جوشد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: البته حق هم همین است و ما یک ملت ریشه‌دار هستیم و 76میلیون جمعیت داریم، 7هزار سال تاریخ و مدنیت داریم و به هر هدفی که می‌خواهیم می‌توانیم برسیم.


ویدیو مرتبط :
سفر عشق - آخرین سفر دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد به افغانستان سفر می کند



 

 

احمدی نژاد

 

محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان به افغانستان سفر می کند.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور در جریان این سفر با مقامات عالی رتبه افغانستان دیدار و گفت وگو می کند. این سفر در ماه جاری صورت خواهد گرفت.