اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احمدي نژاد امکان حمله به ايران را رد کرد



تهران - خبرگزاري فرانسه از برازيليا گزارش داد: "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ايران ، روز دوشنبه در برازيليا امکان حمله نظامي اسراييل يا آمريکا به کشورش را ناچيز دانست.

آقاي احمدي نژاد در مصاحبه اي مطبوعاتي در پاسخ به سوالي در مورد نگراني احتمالي از حمله نظامي اسراييل يا آمريکا به ايران ، گفت: "دوره حمله نظامي ديگر تمام شده است. ما در دوره گفت وگو و تفاهم هستيم. اسلحه و تهديد مربوط به گذشته است."

رييس جمهوري ايران بدون پنهان کردن لبخندي تمسخر آميز ، افزود: "اين موضوع حتي براي آدمهاي عقب افتاده هم روشن است. کساني که شما نام مي بريد ، جرات حمله به ايران را ندارند. آنها هم به آن فکر نمي کنند."

آقاي احمدي نژاد روز دوشنبه به مدت سه ساعت با "لوئي ايناسيو لولا دا سيلوا" رييس جمهوري برزيل گفت وگو کرد و موضوع هسته اي ايران را مورد بحث قرار داد.

لولا در اين روز ، بر حق ايران براي داشتن انرژي هسته اي غير نظامي تاکيد کرد و در عين حال همتاي خود را به يافتن راه حلي عادلانه با قدرت هاي جهاني در مورد پرونده هسته اي ايران فراخواند.

آقاي احمدي نژاد روز سه شنبه از برزيل عازم بوليوي و ونزوئلا خواهد شد تا حمايت رهبران چپ اين کشورها را در مورد برنامه هسته اي ايران در برابر غرب بدست آورد.


ویدیو مرتبط :
امکان استفاده از پول رد مظالم در مجالس عزاداری هس؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دولت ايران براي شركت احمدي‌نژاد



 

دولت ايران براي شركت احمدي‌نژاد

 

مقام‌هاي واشنگتن اعلام كردند:

دولت ايران براي شركت احمدي‌نژاد در كنفرانس نيويورك درخواست رواديد كرده است


مقام‌هاي آمريكا با اعلام اين‌كه دولت ايران براي شركت رئيس‌جمهوري اين كشور در كنفرانس هسته‌اي نيويورك درخواست رواديد كرده است، اعلام كردند كه با حضور وي در اين كنفرانس مخالفت نمي‌كنند.

مقام‌هاي واشنگتن اعلام كردند كه دولت ایران برای شركت «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس‌جمهوری این کشور در کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان‌پی‌تی) که هفته آینده در نیویورک آغاز می‌شود، درخواست رواديد کرده است.
به گزارش ايلنا به نقل از بي‌بي‌سي، «سوزان رایس»، نماينده آمریکا در سازمان ملل متحد تائيد كرد كه دولت ايران براي سفر رئيس‌جمهوري اين كشور به نيويورك درخواست رواديد كرده است.
«فيليپ کراولی»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اين‌باره گفت كه واشنگتن مانع از حضور محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس نیویورک نخواهد شد.
کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی از سوم تا بيست و هشتم ماه مي در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار می‌شود و در آن نمایندگان حدود ۱۳۰ کشور عضو ان‌پی‌تی، پیشنهادهای مطرح شده در مورد بازنگری در این پیمان را بررسی خواهند کرد.
بنا بر اين گزارش، تقاضای رواديد برای شرکت در نشست‌های مربوط به سازمان ملل متحد به‌ندرت رد می‌شود.
به نظر می‌رسد که محمود احمدی‌نژاد قصد دارد هیئت نمایندگی ایران را در این کنفرانس شخصا رهبری کند. دولت ایران هنوز این خبر را تائید نکرده است...../تحلیل:ایلنا