اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«احمدرضا احمدی» مرخص شد


احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده، بعد از جراحی تعویض باتری قلب، دیروز از بیمارستان مرخص شد.

خبرآنلاین: احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده، بعد از جراحی تعویض باتری قلب، دیروز از بیمارستان مرخص شد.

بعد از عمل موفقیت‌‌آمیز تعویض باتری قلب شاعر و نویسنده‌ی پیشکسوت، دیروز پزشکان معالج، شرایط عمومی او را مساعد تشخیص دادند و او برای گذراندن دوران نقاهت و استراحت مطلق، راهی منزل شد.

دوشنبه، ۹ آذر، احمدرضا احمدی، به دلیل مشکل آریتمی و از کار افتادگی باتری قلب، راهی سی‌سی‌یو شده بود.

احمدرضا احمدی متولد سال ۱۳۱۹ در کرمان است. «روزی برای تو خواهم گفت»، «چای در غروب جمعه روی میز سرد می‌شود»، «ساعت ۱۰ صبح بود»، «عزیز من»، «یک منظومه‌ی دیریاب در برف و باران یافت شد»، «عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود»، «از نگاه تو زیر آسمان لاجوردی»، «ویرانه‌های دل را به باد می‌سپارم»، «لکه‌ای از عمر بر دیوار بود»، «قافیه در باد گم می‌شود»، «هزار پله به دریا مانده ‌است»، «نثرهای یومیه»، «ما روی زمین هستیم»، «من فقط سفیدی اسب را گریستم»، «وقت خوب مصائب»، «روزنامه‌ی شیشه‌ای» و «طرح» از جمله مجموعه‌ها‌ی شعر این شاعرند.


ویدیو مرتبط :
بهار آمد و رفت - احمدرضا احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدرضا احمدی مرخص شد


احمد‌رضا احمدی که شامگاه دوشنبه دوم آذرماه به‌دلیل عارضه قلبی در بخش پست‌سی‌سی یو بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

ایسنا: احمد‌رضا احمدی که شامگاه دوشنبه دوم آذرماه به‌دلیل عارضه قلبی در بخش پست‌سی‌سی یو بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد. پرستار این شاعر و نویسنده پیشکسوت گفت: پس از معالجه پزشکان و درمان دارویی، حال احمدرضا احمدی مساعد و خوب شده و برگه ترخیصش امضا شد. احمدرضا احمدی متولد سال 1319 کرمان یکی از شاعران پرمخاطب کشور است که آثارش همواره با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو می‌شود. این شاعر یکی از پرکارترین چهره‌های ادبی ایران است که تاکنون کتاب‌هایی همچون «روزی برای تو خواهم گفت»، «چای در غروب جمعه روی میز سرد می‌شود»، «ساعت 10 صبح بود»، «عزیز من»، «یک منظومه‌ دیریاب در برف و باران یافت شد»، «عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود» و... را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.