اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احضار سفیر آمریکا در مالزی


سفیر آمریکا در مالزی برای ادای توضیح در خصوص دخالت واشنگتن در امور داخلی مالزی به وزارت خارجه این کشور فراخوانده شد.

ایسنا: انیفه امان، وزیر امور خارجه مالزی گفت که جوزف یون، سفیر آمریکا در مالزی فراخوانده شده است تا در خصوص موضع آمریکا در رابطه با قانون اغتشاشات توضیح دهد.

وزیر خارجه مالزی در این خصوص گفت: هرگونه اظهار نظر بیجا در خصوص تصمیمات دولت به عنوان دخالت در امور داخلی مالزی محسوب شده و قابل قبول نیست.

سفیر آمریکا در مالزی پیش از این گفته بود که تصویب قانون اغتشاشات در مالزی برخلاف حقوق بشر بوده و آزادی‌های فردی را از بین می‌برد.

وی افزود که دولت مالزی از این اظهارات متاسف است و از دولت آمریکا می‌خواهد تا به امور داخلی کشورها احترام گذاشته و به مالزی اجازه دهد تا همانند تمامی دموکراسی‌های جهان قوانین خود را اجرایی کند.


ویدیو مرتبط :
1392/11/21:سفیر سوئیس، حافظ منافع آمریکا احضار شد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلمان سفیر آمریکا در برلین را احضار کرد



سفیر آمریکا در برلین ,جان امرسون

آلمان سفیر آمریکا در برلین را احضار کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان امروز(پنج‌شنبه) اعلام کرد، این کشور سفیر آمریکا در برلین را برای پاسخ‌گویی در خصوص اتهام جاسوسی واشنگتن از مکالمات تلفنی آنگلا مرکل احضار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این سخنگو اظهار کرد، گوئیدو وستروله وزیر خارجه آلمان در یک اقدام به شدت نامعمول میان دو کشور آلمان و آمریکا شخصا با "جان امرسون" سفیر آمریکا در آلمان اواخر امروز دیدار و در مورد اتهام جاسوسی واشنگتن از مرکل گفت‌وگو خواهد کرد. /ایسنا