اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احضار روح صدام در قطر!


افسران گارد ریاست جمهوری در رژیم صدام به میزبانی قطر مشغول توطئه برای براندازی دولت ملی نوری مالكی هستند.

روزنامه کیهان: افسران گارد ریاست جمهوری در رژیم صدام به میزبانی قطر مشغول توطئه برای براندازی دولت ملی نوری مالكی هستند.

پایگاه اطلاع رسانی نهرین نت با انتشار این خبر نوشت: منابع مطلع تاكید می كنند دو هفته پیش افسران گارد ریاست جمهوری منحل شده و افسران سابق اطلاعات رژیم بعث بعد از موفقیت سیاستمداران طرفدار نظام سابق در برپایی تظاهرات و تحصن نشستی در دوحه برگزار كرد و به بررسی تحولات این كشور پرداختند.

این گزارش افزود: آنان مایلند تشكیل منطقه سنی نشین در عراق را اعلام كنند.

این منابع به نهرین نت گفتند كه نشست مذكور با حضور «طارق الهاشمی» كه به طور پنهانی به دوحه سفر كرده و «حارث الضاری» روحانی نمای نزدیك به صدام برگزار شده است.

گفته می شود در این نشست ها افسران اطلاعاتی تركیه و قطر نیز حضور داشتند و راه های تشكیل گروه های مسلح به نام «ارتش آزاد عراق» و یا به عنوان نیروهای سازمان یافته تحت نام نیروهای مسلح استان سنی نشین در صورت اعلان تشكیل منطقه اهل سنت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این منابع تاكید كردند، امارات اكنون به شدت از تظاهرات و اعتراضها در استان الانبار حمایت می كند به طوری كه «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده كل نیروهای مسلح در امارات دستور حمایت كامل از توسعه اعتراضها و تظاهرات در مناطقی كه اكثریت آنان از اهل سنت هستند به خصوص در مناطق الانبار و صلاح الدین و نینوی را صادر كرده است.


ویدیو مرتبط :
اجرای مراسم احضار قربانی سیاه،ترسناک ترین مراسم احضار روح جهان (احضار 11)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«احضار روح» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر



درام پرهیجان و ترسناك «احضار روح» (The Conjuring) در اولین هفته اكران با 41 میلیون و 900 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كرد.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
درام پرهیجان و ترسناك «احضار روح» (The Conjuring) در اولین هفته اكران با 41 میلیون و 900 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كرد. این درام كه از 19 جولای در بیش از 3200 سینمای آمریكای شمالی به اكران درآمده ، اثری پرهیجان به قلم «چاد هایز»‌ است كه «جیمز ون» با به خدمت گرفتن بازیگرانی همچون «ورا فارمیگا» و «پاتریك ویلسون» آن را كارگردانی كرده است. داستان فیلم ماجرای دو محقق رویدادهای فراهنجار است كه خانواده ای را در كشف اسرار فراهنجار مزرعه شان یاری می كنند.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
انیمیشن كمدی و پر هیجان «من نفرت انگیز 2» نمایش خود را از سوم جولای در سینماهای آمریكای شمالی آغاز كرده است. این انیمیشن در سومین هفته اكران با فروش24 میلیون و 900 هزار دلاری همچنان درجدول پرفروشترین ها قرار دارد. مجموع فروش این انیمیشن در سه هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 276 میلیون دلار رسیده است. «من نفرت انگیز 2» انیمیشنی به كارگردانی پیر كافین و كریس ریناد است كه بر اساس فیلمنامه «كن داربو» ساخته شده است. «استیو كارل» ، «كریستین ویگ» و «بنجامین برات» از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
انیمیشن خانوادگی «توربو» (Turbo) به كارگردانی «دیوید سورن» از 17 جولای در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی به اكران درآمده و با 21 میلیون و 300 هزار دلار عنوان سوم فهرست پرفروشترین های گیشه را بدست آورده است. این انیمیشن زیبا با صداپیشگی «رایان رینولدز» ، «پل جیاماتی» و «ساموئل جكسون» جریان یك حلزون است كه درصدد رسیدن به بزرگترین آرزوی خود - پیروزی در مسابقات سرعت-  است.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
كمدی «بزرگ شده ها 2» (Grown ups) از 12 جولای اكران خود را در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و دردومین هفته اكران 19 میلیون و 900 هزار دلار فروش كرده است. این فیلم با بازی «آدام سندلر» بازگشت «لنی» به محله قدیمی شان را به تصویر می كشد. در حالی كه به نظر می رسد نظم محله نسبت به قبل تغییر كرده است. «دنیس دوگان» كارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «فرد ولف» و «آدام سندلر» بر عهده دارد. . مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 79میلیون  و 400 هزار دلار رسیده است.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
اكشن كمدی جنایی «سرخ 2» (Red2) از 19 جولای نمایش خود را در 2900 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در اولین هفته اكران به فروش 18 میلیون دلاری دست یافت . این فیلم به كارگردانی «دین پاریسوت» و بازی «بروس ویلیس» ،«جان مالكوویچ» و «هلن میرن» ، اتحاد یك مأمور بازنشسته سیا به نام «فرانك موسز» با تعدادی از دوستان قدیمی اش است تا قطعه ای از یك ابزار هسته ای را پیدا كنند.... /  cinemakhabar.ir

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما