اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احضار برخی از مسئولان شهرداری تهران به دادگاه در پی مرگ فاطمه کوچولو


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از احضار چند نفر از مسئولان شهرداری منطقه 15 در پرونده فوت یک کودک خردسال در یکی از بوستان‌های تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از احضار چند نفر از مسئولان شهرداری منطقه 15 در پرونده فوت یک کودک خردسال در یکی از بوستان‌های تهران خبر داد.

محمد شهریاری گفت: شهردار ناحیه 4 منطقه 15، مسئول خدمات شهری ناحیه 4 منطقه 15، پیمانکار و مسئول پارک را به دادسرا احضار کردیم و تحقیقات از آن‌ها انجام شده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: در رابطه با این اتفاق هم دادستان به عنوان مدعی العموم از لحاظ جنبه عمومی جرم ورود پیدا کرده مبنی بر اینکه پارک باید امن و وسایل ایمنی برای کودکان فراهم باشد تا فاجعه ای رخ ندهد و هم خانواده متوفی از لحاظ جنبه خصوصی شکایت کرده اند.

وی افزود: در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا دستگاه مکش و آبشار محافظ نداشته یا قصوری در این زمینه بوده است. مابقی مسایل از جمله اینکه آیا پدر و مادر در این رابطه قصور داشته اند نیاز به بررسی بیشتری دارد.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته دختر پنج ساله‌ای بر اثر شدت جراحات ناشی از سقوط در داخل آبشار یکی از بوستان‌های تهران جان خود را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
دفاعیات كرباسچی در دادگاه در مورد اختلاسش در شهرداری تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست دادگاه های کیفری تهران: دادگاه احمدی‌نژاد امروز نیست/ قراری هم برای احضار نداشتیم



اخبار,دادگاه احمدی‌نژاد,زمان دادگاه احمدی‌نژا


اخبار سیاسی - سرپرست دادگاه های کیفری تهران:

دادگاه احمدی‌نژاد امروز نیست/ قراری هم برای احضار نداشتیم

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران گفت: امروز زمان رسیدگی به اتهامات رئیس جمهور سابق کشورمان نبوده است.

به گزارش مهر، قاضی محسن افتخاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز وقت رسیدگی به اتهامات رئیس جمهور سابق نیست و هنوز جلسه دوم دادگاه تعیین وقت نشده است. ضمن اینکه قرار به برای احضار احمدی نژاد نبوده است.

یک مقام قضایی به مهر گفت: امروز زمان نظارت بر پرونده بوده است و زمان رسیدگی به پرونده تعیین نشده است.

گفتنی است پیش از این سخنگوی قوه قضاییه 16 دی ماه را زمان برگزاری جلسه دوم دادگاه احمدی نژاد اعلام کرده بود. 

اخبار سیاسی - مهر