اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احسان علیخانی تهیه کننده شد


سریال "در همین نزدیکی" به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی با تمی شبیه به برنامه "ماه عسل" اواسط شهریور ماه کلید می‌خورد.

خبرگزاری مهر: سریال "در همین نزدیکی" به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی با تمی شبیه به برنامه "ماه عسل" اواسط شهریور ماه کلید می‌خورد.

پس از منتفی شدن حضور احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و مجری برنامه "ماه عسل" شبکه سه در ماه رمضان، خبر رسید او کارگردانی سریالی برای شبکه دوم سیما را برعهده می‌گیرد؛ شبکه‌ای که چهار ماه قبل اجرای برنامه سال تحویل آن را بر عهده این مجری گذاشته بود.

بر اساس تازه‌ترین خبرها، در حال حاضر این سریال با نام موقت "در همین نزدیکی" در مرحله تحقیق و نگارش به سر می‌برد و قرار است پس از تفکیک سوژه‌های مختلف و انتخاب برترین آن‌ها نگارش آن به‌زودی آغاز شود.



به این ترتیب با پایان ماه مبارک رمضان مجموعه "در همین نزدیکی" به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی وارد مرحله پیش تولید شده، اواسط شهریور کلید می‌خورد و تدوین نخستین قسمت‌های آن مهر ماه آغاز می‌شود.

نکته قابل توجه آن است که این سریال مستندگونه به نوعی به برنامه "ماه عسل" ربط دارد و درباره انسان‌های عادی است که اتفاقات خاصی برایشان رخ داده و به آدم‌های بزرگی تبدیل شده‌اند. با این حال وجه نمایشی و مستندگونه آن باعث تمایزش با برنامه نامبرده می‌شود.

سریال "در همین نزدیکی" در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در شبکه دوم سیما تولید می‌شود.    


ویدیو مرتبط :
گفتگو با احسان علیخانی در مقام تهیه کننده سینما: دغدغه بازیگری ندارم و بلد هم نیستم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: کودکی احسان علیخانی