اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احسان حدادی طلایی شد


قهرمان پرتاب دیسک ایران و نایب‌قهرمان المپیک لندن در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید.

سایت کمیته ملی المپیک: قهرمان پرتاب دیسک ایران و نایب‌قهرمان المپیک لندن در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید.

احسان حدادی در رقابت‌های پرتاب دیسک با پرتابی به طول 66 متر و سه سانتی‌متر علاوه بر شکستن رکورد این بازی‌ها، قهرمان شد و هفتمین مدال طلای ایران را بدست آورد و محمد صمیمی با 62 متر و 19سانتی‌متر نقره گرفت.

احمد فرود در ماده 3 هزار متر بامانع مسابقات دوومیدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت زمان 8 دقیقه و 48 ثانیه و 70 صدم ثانیه به عنوان چهارمی دست یافت و از کسب مدال باز ماند.

فرود در حالی به مقام چهارمی دست یافت که تنها یک ثانیه و 50 صدم ثانیه با نفر سوم این رقابت‌ها فاصله داشت.

دونده ترکیه با ثبت زمان 8 دقیقه و 28 ثانیه و 78 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و ورزشکارانی از مراکش و بحرین دوم و سوم شدند.


ویدیو مرتبط :
پرتاب طلایی احسان حدادی در بازی های آسیایی 2014 اینچئون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان حدادی به فینال صعود کرد



احسان حدادی ,المپیک 2012 , المپیک

احسان حدادی با تنها یک پرتاب مجوز حضور در فینال بازی های پرتاب دیسک را کسب کرد.
احسان حدادی وقتی با لباس زیبای قرمز رنگ و دستهای چسب زده وارد دایره پرتاب شد، چیزی طول نکشید تا با سرعت بچرخد و دیسک را رها کند. دیسکی که از خط 65 متر گذشت تا او نیز از دور مقدماتی گذشته باشد.
ارزش این پرتاب قدرتمند احسان حدادی در این بود که پرتاب در رقابتهای صبح بسیار سخت است و حتی الکنا دارنده دو مدال طلای المپیک و مالاخوفسکی دارنده مدال نقره بازیهای پکن نیز نتوانست اینگونه راهی فینال شوند.
به هرحال حدادی پس از اینکه در همان پرتاب نخست با رکورد 65 متر و 19 سانتی متر راهی فینال شد، دیگر مسابقه را ادامه نداد تا با تشویق پرشور تماشاگران برود و برای مسابقه فینال آماده شود.
حدادی فردا شب درحالی در فینال پرتاب دیسک شرکت می کند که بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در سوی دیگر لندن مسابقه دارند..../خبرآنلاین